7
آوریل

YouTube نشان می دهد که چه تعداد بازدید از ویدئوهای متخلف حاصل شده است

به ازای هر 10 هزار بازدید در YouTube ، 16-18 فیلم از ویدیوهایی حاصل می شود که خط مشی های YouTube را نقض می کنند.


youtube-3d-icon-2

هر دقیقه تقریباً 500 ساعت فیلم در YouTube بارگذاری می شود. این تعدیل محتوای بارگذاری شده را به یک چالش تبدیل می کند – البته چالشی که به نفع YouTube است سعی و پاسخ دهد.

به همین منظور ، YouTube شروع به اشتراک گذاری اطلاعات در شاخصی به نام نرخ مشاهده فرار (Variable View Rate) کرده است. این معیاری برای درصد بازدیدهای ویدیوی YouTube است که از فیلم هایی که سیاست های YouTube را نقض می کنند ، حاصل می شود.

فرکانس نمایش متغیر

اطلاعات نرخ ناپایدار سه ماهه در گزارش اجرای خط مشی انجمن YouTube به اشتراک گذاشته می شود.

گزارش شده است که YouTube معیار میزان نرخ مشاهده خود را در سال 2017 ایجاد کرده است ، اگرچه اکنون در مورد به اشتراک گذاری این اطلاعات شفافیت بیشتری نشان می دهد. اگرچه تمیز کردن یوتیوب به طور کامل یک شبه دشوار خواهد بود ، اما امید است که به اشتراک گذاشتن این اطلاعات نرخ مشاهده ناپایدار از این طریق کاهش مداوم این تصاویر ویدئویی را با گذشت زمان نشان دهد.

در یک پست وبلاگ ، جنیفر اوکانر ، مدیر اعتماد و امنیت یوتیوب ، خاطر نشان می کند:

“آخرین [Volatile View Rate] 0.16-0.18٪ است ، به این معنی که از هر 10000 بازدید در YouTube ، 16-18 بازدید از محتوای خشن است. این بیشتر از 70 درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال 2017 کاهش یافته است که بیشتر به دلیل سرمایه گذاری ما در یادگیری ماشین است. ”

این گزارش ادامه می دهد که تا به امروز ، YouTube بیش از 83 میلیون ویدیو و 7 میلیارد نظر را نقض دستورالعمل های انجمن خود حذف کرده است. اوکانر خاطرنشان می کند که با استفاده از الگوریتم های AI ، این نرم افزار محبوب ویدیو اکنون قادر است با استفاده از هشدارهای خودکار ، 94٪ محتوایی را نقض کند که قوانین آن را نقض می کند. سه چهارم آن محتوا قبل از اینکه حتی 10 بازدید داشته باشد ، حذف می شود.

نرخ مشاهده فرار تنها معیاری نیست که YouTube برای سنجش موفقیت خود در حذف محتوای متخلف استفاده می کند. در هنگام حذف محتوا ، از داده های زمان اجرا نیز استفاده می شود. اما ، همانطور که اوکانر اشاره کرد ، این یک معیار کامل نیست. او نوشت:

“به عنوان مثال ، یک ویدیوی متخلف را که 100 بازدید داشته اما بیش از 24 ساعت در سیستم عامل ما باقی مانده است ، با محتوایی که در چند ساعت اول قبل از حذف به هزاران بازدید رسیده است ، مقایسه کنید. که در نهایت تأثیر بیشتری دارد؟ ما معتقدیم که VVR بهترین راه برای درک تأثیر محتوای مضر بر بینندگان و تعیین محل نیاز به بهبود آن است. ”

YouTube برای همه کار کند

هنوز کارهای زیادی باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که سیستم عامل هایی مانند YouTube مکان های بی ضرر و بی خطر برای هرچه بیشتر کاربران هستند. این شرکت همچنان قوانین خود را در مورد مجاز و مجاز بودن تغییر می دهد.

با این حال ، چنین کارهایی نشان می دهد که یوتیوب تمام تلاش خود را انجام می دهد تا کارها در مسیر درست پیش رود.


پخش کننده ویدیوی YouTube
YouTube به زودی محصولات موجود در ویدئوها را به طور خودکار لیست می کند

آیا این فقط یک آزمایش سرگرم کننده است یا چهره جدید تبلیغات است؟

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.