16
مه

90 روش برای بهره وری و انگیزه ماندن هنگام کار در خانه

قبل از شروع روز کاری 1 هشدار را تنظیم کنید تا هر روز صبح در همان ساعت بیدار شود. 2 دوش بگیرید و لباس بپوشید. بدن تمیز شروع جدیدی به شما می دهد. 3 هر روز دارو مصرف کنید تا در طول روز حواس تان به علائم نباشد. 4 قبل از نشستن یک نوشیدنی بخورید. 5 در دستشویی استراحت کنید. 6 10 دقیقه فعالیت بدنی انجام دهید تا خون شما جریان یابد و مغز شما آماده کار شود. 7 برای تقویت انرژی لازم چیزی بخورید. 8 صندوق ورودی خود را با پاسخ دادن یا خیره شدن به همه پیام های فوری تمیز کنید. 9 برای کمک به شما در محل کار ، یک چک لیست عملکرد ایجاد کنید. 10 اعلان های شبکه های اجتماعی را خاموش کنید. 11 برای درب دفتر خانه علامت “لطفا بزنید / وارد شوید” بگیرید. 12 یک آیین شخصی ایجاد کنید تا نشان دهد روز کاری را شروع می کنید. فضای کاری خود را سفارشی کنید 13 در صورت امکان فضای کار خود را از بقیه خانه جدا کنید. 14 از تخت خود کار نکنید. این امر باعث تشویق چرت و از بین رفتن بهره وری می شود. 15 هرگونه زباله را دور بریزید. 16 میز خود را مرتب کنید. میز روشن یک ذهن پاک است! 17 صندلی راحتی پیدا کنید تا کمردرد حواس شما را پرت نکند. 18 برای تغییرات دما یک ژاکت یا پتو تهیه کنید. 19 برای میز موج گرما از فن استفاده کنید. 20 برای جلوگیری از مشکلات طولانی مدت در پشت ، از یک میز ایستاده قابل تنظیم استفاده کنید. 21 به موسیقی دستگاهی گوش دهید. 22 برای از بین بردن حواس پرتی ، از هدفون استفاده کنید. 23 یک صفحه کلید خوب برای تبلیغ سریع تایپ انتخاب کنید. 24 برای افزایش انرژی و افزودن رایحه مثبت از دستگاه بخور معطر درمانی با روغنهای ضروری نعناع فلفلی یا مرکبات استفاده کنید. 25 برای تنظیم خودکار رنگ مانیتور خود با نور طبیعی ، از نرم افزاری مانند Flux استفاده کنید و در نتیجه خستگی چشم را کاهش دهید. 26 از چندین مانیتور برای ایجاد انعطاف پذیری و افزایش سرعت استفاده کنید. برنامه را رعایت کنید 27 یک برنامه روزانه ایجاد کنید. مهمتر از همه ، به آن پایبند باشید! 28 ساعت شروع روز را انتخاب کنید. 29 هر 15 ساعت و هر ساعت یک استراحت 15 دقیقه ای را برنامه ریزی کنید. 30 هر روز حداقل نیم ساعت از استراحت ناهار استفاده کنید. 31 روز کاری خود را هر روز در یک ساعت مشخص به پایان برسانید تا یک هدف روزانه به شما بدهد. 32 بعد از ظهر بین ساعت 13:00 تا 15:00 تماس تلفنی را برنامه ریزی کنید ، زمانی که به احتمال زیاد پاسخی دریافت خواهید کرد. 33 از برنامه غفلت نکنید در غیر این صورت عجله خواهید کرد مرزهای بین کار و زندگی در خانه را محو کنید ، که منجر به فرسودگی شغلی می شود. استراحت کنید و سلامتی خود را حفظ کنید 34 تعطیلات خود را از قبل برنامه ریزی کنید. این روز کاری را خراب می کند. 35 اگر احساس می کنید بهره وری شما رو به کاهش است ، دوباره استراحت کنید! مغز شما بهتر می داند. 36 دریابید که به چه نوع تعطیلاتی نیاز دارید و روی آن تمرکز کنید تا بهره وری خود را حفظ کنید. مراقبت از خود نیز بهره وری است! 37 مدیتیشن ، یوگا یا تمرینات تنفسی را امتحان کنید. 38 برای خندیدن ، یادگیری چیز جدید یا انصراف ، ویدیویی را در YouTube بارگذاری کنید. 39 با احتیاط چای یا قهوه تهیه کنید و از روند کار لذت ببرید. 40 اگر حیوانات خانگی شما را مورد توجه قرار می دهند ، آنها را در آغوش بگیرید! 41 یک تمرین سریع انجام دهید: پریدن از جک ، فشار دادن یا هر چیزی که برای شما مناسب است. 42 برای فعال نگه داشتن مغز خود یک وعده غذایی سریع و مقوی آماده کنید. 43 یک اسموتی پر از ویتامین ها ، میوه ها و سبزیجات درست کنید. 44 یک تماس تلفنی مهم برقرار کنید: قرار ملاقات بگذارید ، قبض را پرداخت کنید ، با مادر خود تماس بگیرید و غیره. 45 برای شام آماده شوید 46 لباسشویی را تا کنید تا وقتی کارتان تمام شد منتظر شما نماند. 47 به اداره پست بروید و با یک مدیر زندگی وقت بگیرید. بیرون ریختن از طریق لجن از روز کاری 48 دست از خودت برندار. شما می توانید بیش از آنچه باور دارید انجام دهید. 49 حتی الامکان در روزهای دشوار تا حد ممکن قطعات معمول را انجام دهید. 50 کار را تکه تکه کنید. 51 برای انجام کارها به خود جایزه دهید. 52 اگر از قبل احساس ضعف کرده اید چالش ها را پیش نگیرید. 53 کارهای جدید را فقط در صورت اعتماد به نفس و هیجان برای جلوگیری از استرس اضافی بپذیرید. 54 اگر انرژی کاهش یافت ، یک لحظه صبحانه سبک یا یک لیوان آب بخورید تا لحظه ای از انرژی خارج شود. 55 استراحت بدون برنامه ریزی نکنید. این کار روال زندگی شما را مختل می کند و احساس عقب ماندگی می کنید. متعادل سازی کار و مراقبت از کودک 56 در صورت امکان ، برای برخی یا تمام روزهای کاری خود به دنبال کمک خارجی باشید. 57 برای فرزندان خود برنامه ای تعیین کنید تا آنها شرایط را درک کنند. بهش بچسب! 58 فعالیت های کم درآمد و پردرآمد مانند هنرها و صنایع دستی ، بازی های رومیزی ، قلعه های فیلم و موارد دیگر را برنامه ریزی کنید. 59 شب قبل میان وعده و ناهار درست کنید و آنها را در مکانی امن قرار دهید تا گرسنگی به راحتی برطرف شود. 60 صبور باش. کار در خانه برای کل خانواده جدید است. وقتی چالش های جدید پیش می آید آرام باشید و پیروز خواهید شد. 61 در صورت لزوم ، انتظارات کارفرمای خود را مدیریت کرده و به آنها بگویید که در اطراف کودکان کار می کنید. در هنگام بحران کار ، بهره وری خود را حفظ کنید 62 با چشمان بسته پنج نفس عمیق بکشید. چشمان خود را باز کنید و وضعیت را ارزیابی کنید. 63 مشکل فوری خود را بنویسید تا حل شود. 64 بحران را به قطعات قابل هضم کوچکتر تقسیم کنید. 65 اگر می توانید اقدامی انجام دهید ، همین حالا شروع کنید. 66 اگر نمی توانید در مورد بحران اقدامی انجام دهید ، برای ادامه فعالیت خود روی کار دیگری تمرکز کنید. 67 در صورت لزوم استراحت بیشتری داشته باشید ، اما به خود اجازه ندهید روز کاری را از دست بدهید. به آنچه می توانید برسید. در بحران داخلی مثمر ثمر ماندن 68 ارزیابی کنید که آیا بحران داخلی باید بر کار اولویت داشته باشد. 69 برای روز برنامه ریزی کنید و اقدام کنید. 70 آنچه امروز می توانید به دست آورید ارزیابی کنید. 71 برای کمک به شما با همسالان و رئیسان خود در تماس باشید. 72 برنامه ریزی کنید که چگونه می توانید در بازگشت برگردید. این کار در حالی که در جای دیگری متمرکز هستید ، استرس مربوط به کار را از بین می برد. از فضای کاری خود محافظت کنید 73 از VPN برای جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی و مشکلات دیرینه ای که هنگام حل آن ممکن است ایجاد شود ، استفاده کنید. 74 نرم افزار را به روز نگه دارید تا بتوانید در ساعات کاری از بروزرسانی جلوگیری کنید. 75 برای محافظت از حسابهای خود در برابر حملات سایبری که عملکرد را متوقف می کنند ، از روش های تأیید دو مرحله ای استفاده کنید. 76 برای محافظت از رایانه در برابر حملات ، یک نرم افزار ضد ویروس نصب کنید. 77 رمزهای عبور شخصی قوی را انتخاب کنید. حتی بهتر ، از یک مدیر رمز عبور استفاده کنید. پایان روز کاری 78 برای شروع تمیز صبح ، میز کار خود را در پایان روز تمیز کنید. 79 ارسال یا خرد کردن هرگونه اسناد رایگان. 80 برای یک برنامه ساده صبحگاهی ، “لیست کارهای فردا” ایجاد کنید. 81 به تمام ایمیل های نهایی پاسخ دهید و صندوق ورودی خود را ببندید. 82 فضای کار را برای شروع صبح جدید ترتیب دهید. 83 یک آیین شخصی بسازید که نشان دهد روز کاری خود را تمام کرده اید. آماده شدن برای فردا 84 در صورت امکان پس از کار در تمام روز در خانه از خانه خارج شوید. 85 15 تا 30 دقیقه را بیرون برای مقداری هوای تازه اختصاص دهید. 86 برای انرژی طولانی مدت یک شام دلچسب بخورید. 87 برای عملکرد مطلوب حداقل شبانه هشت ساعت بخوابید. 88 از روز کاری استراحت کرده و از عصر خود در خانه لذت ببرید. 89 بعد از کار به ایمیل های کاری پاسخ ندهید. 90 تا زمانی که روز خود را دوباره شروع نکنید ، از فکر کردن در کار خودداری کنید. به همین دلیل لیست کارهای لازم را تهیه کردید!