19
آگوست

9 نرم افزار مدیریت وظایف برای مدیریت و اجرای وظایف خود

آیا درک نحوه تکمیل وظایف و سازماندهی خود برای شما دشوار است؟ علاوه بر این ، آیا می پرسید چه نرم افزاری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند؟

چندین نرم افزار مدیریت وظیفه وجود دارد که می تواند به شما در سازماندهی ، مدیریت و انجام وظایف شما کمک کند. در اینجا 9 نرم افزار مدیریت وظیفه وجود دارد که می توانید مرور کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب است.

آسانا

Asana یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت وظایف است. دارای رابط کاربری تمیز است که درک و استفاده از آن را آسان می کند. ویژگی های آن شامل ردیابی وظایف از ابتدا تا انتها ، تفویض وظایف فرعی ، اولویت بندی وظایف و مهلت ها است.

همچنین دارای یک ویژگی آفلاین است که هنگام حرکت آنلاین وظایف را در حال حرکت به روز می کند و همگام سازی می کند. با استفاده از آسانا ، می توانید اتوماسیون را برای ردیابی پیشرفت پروژه های خود تنظیم کنید. آسانا حتی به شما امکان می دهد پیام های مستقیم را برای دیگران ارسال کنید.

قیمت گذاری: (دوره آزمایشی رایگان برای طرح اصلی در دسترس است و برنامه های پولی از 10.99 دلار / کاربر / ماه شروع می شود)

ترلو

Trello یک نرم افزار مدیریت وظیفه است که برای افراد و مشاغل کوچک و متوسط ​​عالی است. این یک ابزار مدیریت وظیفه به سبک کانبان دارد که به شما امکان می دهد یک پروژه را در پروژه سازماندهی کنید. هنگام استفاده از Trello ، می توانید کارها ، مهلت ها را تعیین کرده و توضیحات را به هر کار اضافه کنید.

همچنین می توانید با استفاده از ویژگی کشیدن و رها کردن کارها را در اطراف برد کانبان حرکت دهید. یکی از معایب Trello این است که استفاده از آن در پروژه های پیچیده دشوار می شود. وظایف در نهایت مانند یک لیست بی پایان از وظایف به نظر می رسند ، که از آنها تصویر کلی را از دست می دهید.

قیمت گذاری: (برنامه اولیه تا 10 تخته رایگان است ، طرح کلاس تجاری از 10 دلار در ماه شروع می شود)

پروژه های Zoho

پروژه های Zoho در بسته Zoho یک نرم افزار مدیریت وظیفه هستند که به شما کمک می کند تا 20 درصد از کارهای با اولویت بالا را پیدا کنید. این به شما امکان می دهد وظایف را به اعضای تیم اختصاص دهید و پس از اتمام کارها ، به روز رسانی فوری را به شما می دهد. همچنین به شما کمک می کند مراحل را به صورت آینده ، دیرکرد ، بایگانی یا تکمیل شده طبقه بندی کنید.

Zoho Projects دارای 5 نمای در مورد نحوه مشاهده وظایف خود است: نمای کلاسیک ، نمای ساده ، نمای کانبان ، نمای وابستگی و نمای گانت. این دیدگاه های مختلف به شما کمک می کند تا از منظرهای مختلف به وظایف نگاه کنید و وضعیت نتایج پروژه خود را ببینید.

قیمت گذاری: (آزمایشی رایگان 14 روزه ، برنامه استاندارد از 3 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود)

Hitask

اسکرین شات

Hitask یک نرم افزار مدیریت وظایف ساده است که استفاده از آن آسان است و به شما امکان می دهد پروژه های جدیدی را به سرعت ایجاد کنید. شما می توانید وظایفی را به هم تیمی ها اختصاص دهید و هنگام انجام یک کار اعلان ها را دریافت کنید.

Hitask همچنین دارای ویژگی ردیابی زمان است که میزان زمان صرف شده در کارها را به شما نشان می دهد. می توانید از داده های صورتحساب و همچنین ایجاد گزارشات زمانی استفاده کنید.

قیمت گذاری: (طرح جامع رایگان ، برنامه های تجاری از 5 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود)

TaskQue

TaskQue نرم افزاری برای مدیریت وظایف است که به شما کمک می کند کارهای کوچکی مانند پروژه های مستقل و پروژه های شرکتی را مدیریت کنید. TaskQue به طور خودکار وظایف را بر اساس حجم کاری موجود شما تعیین می کند. بنابراین ، شما هرگز خود را با کارهای زیاد بیش از حد بار نمی کنید.

به عنوان مدیر پروژه ، می توانید چندین پروژه را در TaskQue با ایجاد یک فضای کاری جداگانه برای هر یک مدیریت کنید. همچنین Scrum ، Kanban ، PMI ، PRINCE2 ، SDLC و چرخه انتشار پروژه وجود دارد. ایده ها و ویژگی هایی برای طوفان مغزی ، قیف بازاریابی و تولید سرب در دسترس است.

قیمت گذاری: (طرح جامع رایگان برای حداکثر 10 کاربر ، طرح تجاری از 5 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود)

اویمی

Wimi نرم افزار مدیریت وظیفه نامیده می شود که وظایف و پروژه های تیم شما را ساده می کند. Wimi به شما امکان می دهد وظایفی ایجاد کرده و آنها را در یک لیست ساده ارائه دهید. در یک نگاه می توانید پیشرفت یک پروژه را بررسی کرده و وضعیت همه کارهای مرتبط را مشاهده کنید.

در Wimi ، می توانید وظایف را بر اساس شرح ، دسته ، مدیر ، اولویت یا مهلت فیلتر کنید. همچنین به شما امکان می دهد لیست کارهای انجام شده را از Google Tasks ، Outlook ، Excel و برخی از ابزارهای مدیریت وظیفه وارد و صادر کنید.

قیمت گذاری: (طرح جامع رایگان ، برنامه های پولی از 7 دلار در هر کاربر / ماه شروع می شود)

monday.com

Monday.com یکی از پیشگامان نرم افزار مدیریت وظایف است. این رابط کاربری شبیه صفحه گسترده ای است که از آن برای مدیریت وظایف خود استفاده می کنید. سایر ویژگی ها شامل ردیابی زمان ، وابستگی ها ، نمای تاریخ ، اعلان های خودکار و ادغام است.

متأسفانه Monday.com دارای یک منحنی یادگیری تند است و ممکن است لازم باشد برای آموزش نحوه استفاده از آن به خود و تیم خود وقت بگذارید. او همچنین هیچ برنامه رایگان ندارد.

قیمت گذاری: (8 دلار در هر ماه تا 16 دلار در هر ماه)

جریان

Flow نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت وظایف است که به شما کمک می کند تا سازماندهی شده ، در مسیر خود باقی بمانید ، به عنوان یک تیم بیشتر به دست آورید و به شما ایده ای بدهد که در هر سطح چه می گذرد. Flow به شما اجازه می دهد تا کارهای غنی با یادداشت ها ، پرونده ها ، مهلت ها ، برچسب ها ، کارهای اولویت دار و حسابرسی ایجاد کنید.

شما می توانید داشبورد را به عنوان یک لیست ، نمای Kanban یا جدول زمانی تقویم مشاهده کنید. همچنین می توانید زمان بندی پروژه را کلیک کرده و بکشید و حتی پروژه ها را جابجا کنید. Flow هیچ برنامه رایگان ندارد.

قیمت گذاری: (از 6 دلار برای هر کاربر شروع می شود ، در ماه)

پرس و جو

Quire نرم افزاری برای مدیریت وظایف است که به شما اجازه می دهد تا وظایف خود را با لیست کارهای خود به زیر وظایف تقسیم کنید. همچنین دارای داشبورد Kanban است که در آن می توانید همه کارهای خود را برنامه ریزی ، سازماندهی و مشاهده کنید. فهرست های فرعی و پوشه های هوشمند به شما کمک می کند تا کارهای پروژه های مختلف را در یک مکان گروه بندی و مرتب کنید.

Quire ادغام سفارشی با Zapier ، Slack ، GitHub ، افزونه Gmail و افزونه Chrome دارد. این برنامه برای iOS و Android در دسترس است ، بنابراین می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید. خبر خوب این است که Quire رایگان است.

قیمت گذاری: (رایگان)

با نرم افزار مدیریت وظایف بیشتر کار کنید

مدیریت وظیفه کار دشواری است. این شامل کار با یک لیست طولانی از وظایف ، شناسایی وابستگی های وظیفه ، مدیریت مهلت ها و تیم ها ، و بسیاری دیگر از پیچیدگی ها است. اگر مجبور باشید از ابتدایی ترین نرم افزار مدیریت وظیفه ، قلم و کاغذ استفاده کنید ، به سرعت تحت فشار قرار خواهید گرفت.

خوشبختانه نرم افزار مدیریت وظایف وجود دارد که می توانید از آن برای ساده سازی کار خود استفاده کنید. بنابراین ، حتماً نرم افزار مدیریت وظایف فوق را بررسی کنید و ببینید کدام یک با وظایف شما مناسب تر است.


علامت وظیفه در کنار صفحه کلید و لپ تاپ قرار گرفته است
میانبرهای صفحه کلید آسانا برای مدیریت موثر وظایف

با این میانبرهای صفحه کلید ، مدیریت وظایف را در آسانا تسریع کنید.

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده