10
آگوست

8 بهترین ابزار برای تجزیه و تحلیل اثربخشی رسانه های اجتماعی

آیا می خواهید از طریق رسانه های اجتماعی به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید؟ تعهد فعلی خود را تجزیه و تحلیل کرده و با ابزارهای قابل اطمینان برنامه ریزی کنید.

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی فقط برای شرکت های بزرگ بازاریابی و محبوب ترین افراد تأثیرگذار نیست. اگر می خواهید در رسانه های اجتماعی تأثیرگذار باشید یا در حال حاضر دسترسی خود را افزایش می دهید ، باید از این ابزارها نیز به بهترین نحو استفاده کنید.

ابزارهای زیر اطلاعات مربوط به عملکرد حساب های رسانه های اجتماعی شما را جمع آوری می کند تا بتوانید در مورد تلاش های خود تصمیم خاصی بگیرید.

تصویری از ردیابی تعامل رسانه های اجتماعی در Google Analytics

این گزینه ممکن است شما را شگفت زده کند ، زیرا Google Analytics برای نظارت بر ترافیک وب سایت شما شناخته شده است. با این حال ، شما همچنین می توانید از این ابزار رایگان Google برای ردیابی پیشرفت و اثربخشی رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

Google Analytics به شما امکان می دهد داده های مربوط به رسانه های اجتماعی مانند پلتفرم های ارجاع که بازدیدکنندگان شما از آن در وب سایت شما آمده اند و محتوای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی با استفاده از دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را ردیابی کنید.

شما می توانید گزارش های Google Analytics را برای نظارت بر ترافیک جستجوی خود و اندازه گیری دسترسی اجتماعی خود تنظیم کنید. این ابزار به طور خودکار داده های مربوطه را جمع آوری کرده و پیشرفت شما را در جهت اهداف شما پیگیری می کند.

دانلود: Google Analytics برای Android آیفون (رایگان)

Visual of Sociality.io ویژگی های گزارش مشارکت

اجتماعی بودن

برای کاربران فردی رسانه های اجتماعی ، Sociality.io گزینه ایده آل مدیریت رسانه های اجتماعی است. این برنامه علاوه بر زمان بندی و انتشار محتوا ، به شما کمک می کند تا استراتژی رسانه های اجتماعی را با تجزیه و تحلیل رقبا به خوبی بررسی کنید.

ابزار گزارش دهی درون برنامه ای به شما امکان می دهد گزارشات همه حساب ها را فوراً به اسناد پاورپوینت یا اکسل صادر کنید. این گزارش شامل تجزیه و تحلیل دقیق طرفداران ، دسترسی و تعامل است تا بتوانید استراتژی جذاب تری را ایجاد کرده و عملکرد خود را بهبود ببخشید.

همچنین به شما امکان می دهد داده های صفحات نامحدود را در فیس بوک ، اینستاگرام ، یوتیوب و توییتر مقایسه کنید.

همچنین ویژگی های اضافی مانند داده ها و نکات تاریخی را ارائه می دهد.

دانلود: Sociality.io برای اندروید آیفون (اشتراک الزامی است)

تصویری که ویژگی های تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برنامه Quintly را نشان می دهد

به اختصار

اگر می خواهید موفقیت خود را در رسانه های اجتماعی تجسم کنید ، Quintly ابزار مناسبی است. با استفاده از این ابزار تجزیه و تحلیل و معیار سنجی ساده ، می توانید کانال های رسانه های اجتماعی خود را ردیابی و مقایسه کنید. به این ترتیب می دانید که در گذشته چه چیزی برای شما بهتر بوده است و در آینده چگونه پیشرفت می کنید.

علاوه بر داده های تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی ، می تواند گزارش های شخصی رسانه های اجتماعی را نیز ارائه دهد. همچنین از ادغام داده های رسانه های اجتماعی با سیستم های هوش تجاری Google BigQuery یا Tableau پشتیبانی می کند.

می توانید از این برنامه برای تجزیه و تحلیل عملکرد خود در بسترهای اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین ، ​​توییتر ، یوتیوب و اسنپ چت استفاده کنید. او همچنین تجزیه و تحلیل TikTok را برای ردیابی تعداد لایک ها و فالوورها راه اندازی کرد.

تصویری که از برنامه Sprout Social پیشنهاداتی را برای مشارکت در رسانه های اجتماعی نشان می دهد

Sprout Social

ردیابی دامنه پست های رسانه های اجتماعی شما ضروری است تا بدانید استراتژی رسانه های اجتماعی شما کار می کند یا خیر. Sprout Social یک ابزار محبوب است که به شما امکان می دهد دسترسی اجتماعی را اندازه گیری کنید. این برنامه دسترسی به نظارت و تجزیه و تحلیل زمان واقعی را از طریق چندین کانال رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.

شما می توانید از همین ابزار برای نظارت بر مشارکت خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید ، یکی دیگر از عوامل مهم که به شما کمک می کند محبوبیت بیشتری کسب کنید. به شما کمک می کند تا آخرین روندهای سیستم عامل های اجتماعی را بشناسید و درباره صنعت مطلع شوید.

این ابزار برای ردیابی کلمات کلیدی ، هشتگ ها و تأثیرگذاران برجسته اجتماعی در دو بستر اصلی: اینستاگرام و توییتر مفید است.

Sprout Social همچنین دارای یک ابزار گوش دادن اجتماعی است که تجزیه و تحلیل عمیق مکالمات اجتماعی مرتبط را ارائه می دهد.

مطالب مرتبط: کارهایی که باید قبل از تبدیل شدن به فردی تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی انجام دهید

شما می توانید با ترکیب تجزیه و تحلیل هشتگ با شنیدن گزارش ها ، درک بهتری از دسترسی اجتماعی خود به دست آورید. عملکرد Smart Inbox این ابزار همه نام ها و پیام های شما را در یک مکان جمع آوری می کند.

دانلود: Sprout Social برای Android آیفون (اشتراک الزامی است)

تصویری که تاثیر و بازده سرمایه گذاری در برنامه Keyhole را نشان می دهد

سوراخ کلید

این ابزار برای محاسبه تاثیر پست های رسانه های اجتماعی به شما طراحی شده است. این مجموعه دارای مجموعه ای از ویژگی های ارزشمند است تا اطلاعاتی را در مورد برداشت ها ، موقعیت جغرافیایی و افراد تأثیرگذار مشهور در کسب و کار شما در اختیار شما قرار دهد.

می توانید داده های تحلیلی چشمگیر را در حساب های توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک و یوتیوب خود جمع آوری کنید.

مطالب مرتبط: موتورهای جستجوی قدرتمند برای شبکه های اجتماعی

یکی از ویژگیهای مهم این ابزار ردیابی هشتگ ها ، آدرس های اینترنتی و کلمات کلیدی است. با کار بر روی هشتگ ها و کلمات کلیدی فعلی ، می توانید از طریق محتوای رسانه های اجتماعی خود به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنید. این به روز رسانی ها را در زمان واقعی نشان می دهد تا بتوانید تغییرات لازم را ایجاد کنید.

دانلود: سوراخ کلید برای اندروید آیفون (اشتراک الزامی است)

برنامه بصری Socialinsider عملکردهای آن را نشان می دهد

خودی اجتماعی

Socialinsider به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل درجه اول رسانه های اجتماعی ، ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل عملکرد اجتماعی ، گزارش دهی ، تجزیه و تحلیل رقبا و گزارش های کمپین در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد.

اگر چندین حساب در سیستم عامل های مختلف دارید ، از این ابزار برای اندازه گیری عملکرد خود استفاده کنید. همچنین معیارهای اجتماعی قابل توجهی مانند دسترسی ، برداشت ها ، میزان مشارکت ، جمعیت شناسی ، رشد پیروان ، توسعه انتشار و موارد دیگر را دنبال می کند.

برنامه Socialinsider اطلاعات گسترده ای در مورد هر نمایه اجتماعی یا هشتگ به شما می دهد. همچنین دارای ویژگی بنچمارکینگ است. می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل رقبای خود و تأثیرگذارترین آنها در صنعت خود استفاده کنید. هنگامی که استراتژی محتوای آنها را پیدا کردید ، مقایسه استراتژی شما و ایجاد یک استراتژی جدید بدون زحمت خواهد بود.

Socialinsider نیاز به یک اشتراک پولی دارد.

تجسم ویژگی ردیابی تعامل رسانه های اجتماعی Hootsuite

Hootsuite

این ابزار جامع تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای هر کاربر رسانه اجتماعی مفید است. علاوه بر تولید داده برای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی ، به شما امکان می دهد بازده سرمایه گذاری خود را محاسبه کنید ، محتوا را سازماندهی کرده و پست ها را برنامه ریزی کنید.

Hootsuite از Facebook ، Instagram ، Twitter ، YouTube ، LinkedIn و Pinterest پشتیبانی می کند. شما می توانید تعامل همه این سیستم عامل ها را از طریق یک برنامه مدیریت و پیگیری کنید. همچنین می توانید مکالمات رسانه های اجتماعی را مشاهده کرده و پست های رسانه های اجتماعی را در بسترهای مختلف با این ابزار زمان بندی کنید.

دانلود: Hootsuite برای اندروید iPhone (رایگان ، اشتراک در دسترس است)

تعهد تأثیرگذار برنامه Socialbakers ، ارائه تصویر برای نمایش ویژگی ها

نانواهای اجتماعی

Socialbakers پلتفرمی است که مجموعه ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل اجتماعی را ارائه می دهد. ویژگی های قوی آن به شما امکان می دهد حساب های رسانه های اجتماعی خود را به طور کامل بررسی کنید.

می توانید فعالیت خود را در سایت های مختلف دنبال کنید ، عملکرد خود را بررسی کرده و رقابت خود را مقایسه کنید. علاوه بر این ، این پلتفرم یکپارچه از هوش مصنوعی برای تعیین مخاطبین مورد نظر شما و یافتن محتوایی که برای آنها جالب است استفاده می کند.

با کمک آن بهترین زمان برای انتشار محتوا در هر پلتفرم و نوع نشریاتی که بیشترین تعهد را جمع آوری می کنند را می شناسید. هنگامی که ترجیحات مخاطب موردنظر خود را درک کردید ، می توانید استراتژی رسانه های اجتماعی خود را به طور یکپارچه خودکار کنید.

مانند بسیاری از ابزارهای دیگر در این مقاله ، Socialbackers نیز نیاز به اشتراک دارند.

اکنون می دانید چه ابزارهایی در اینجا به شما کمک می کند تا یک استراتژی برای حفظ یا افزایش مشارکت خود در رسانه های اجتماعی ترسیم کنید. می توانید هر یک از ابزارهای بالا را امتحان کنید.

بسته به نیاز خود ، دوره های آزمایشی رایگان یا اشتراک های پولی را انتخاب کنید.


مردی که طراحی می کند
برای Crello جدید هستید؟ 13 ویژگی طراحی که باید امتحان کنید

برای استفاده از Crello نیازی نیست که متخصص طراحی گرافیک باشید. رابط کاربر پسند طراحی را ساده می کند.

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده