19
ژوئن

5 بهترین سایت و روش برای گرفتن ایده های محتوایی

سازندگان محتوا به یک جریان ثابت از ایده های کلیک کردن نیاز دارند. یافتن این ایده ها ممکن است دشوار باشد ، به ویژه هنگامی که تازه کار خود را شروع کرده اید. اگرچه در بالای روندها باقی می مانید ، اما همچنان می خواهید دیدگاه اصلی ارائه دهید.

همچنین اطمینان از دریافت بازخورد از موضوعات غیر مرسوم ، مد بسیار مهم است! برای الهام گرفتن از این وب سایت ها و روش ها بازدید کنید!

دانش در مورد مباحث فعلی کلید ایده گرفتن با عملکرد بالا است. داشتن جزئیات زیاد در مورد این روندها به شما در شناسایی زوایای کشف نشده کمک می کند.

همچنین می توانید از آن استفاده کنید تا به علایق افراد پی ببرید تا بتوانید نیازهای آنها را برآورده کنید. در اینجا چند منبع برای یافتن روند کلمات کلیدی آورده شده است.

نوین

صفحه فرود باستان

Treendly محبوب ترین کلمات کلیدی در اینترنت را به شما نشان می دهد. برای دیدن روندهای مرتبط با آن موضوع می توانید یک کلمه کلیدی خاص وارد کنید. اگر بر روی نتیجه کلیک کنید ، جزئیات بیشتری را نیز دریافت خواهید کرد.

این نتایج را بر اساس وب سایت مرتب می کند و نشان می دهد این اصطلاح در Google ، YouTube و Amazon چقدر محبوب است. وی همچنین آخرین بحث های انجمن را درج می کند که در آن کلمه کلیدی ذکر شده است. این مکالمات می تواند جزئیات زیادی را درباره آنچه مردم می خواهند بدانند نشان دهد.

همچنین می توانید ببینید کلمات کلیدی در طول زمان چگونه عمل کرده اند و آیا به زودی سرعت آنها کاهش می یابد.

Ubersuggest

صفحه نتایج ایده های محتوای Ubersuggest

Ubersuggest نیل پاتل یکی دیگر از روش های عالی برای الهام گرفتن از کلمات کلیدی با عملکرد بالا است. این سایت روند کلمات کلیدی را مشخص می کند ، اما نجات دهنده واقعی ویژگی Content Ideas آن است.

با استفاده از این ویژگی می توانید یک کلمه کلیدی را وارد کنید و موثرترین محتوایی را که از آن استفاده می کند مشاهده کنید. Ubersuggest بر اساس تعداد کل بازدیدها و پیوندها ، میزان عملکرد محتوا را در Facebook و Pinterest تحلیل می کند. سرانجام ، این یک پیوند را ارائه می دهد تا بتوانید از نزدیک به محتوا نگاهی بیندازید.

دریافت جزئیات درباره نحوه عملکرد محتوا ، و نه فقط میزان محبوبیت یک کلمه کلیدی ، می تواند راهنمایی های مفیدی به شما ارائه دهد. این به شما نشان می دهد که کدام یک از ارزش ها پریدن است و کدام یک را باید از دست داد.

کلمات کلیدی در همه جا

کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل جستجوی Google در همه جا

خوب ، این از نظر فنی یک پسوند مرورگر است ، اما برای جستجوی آن بسیار مفید است! کلمات کلیدی در Google Chrome و Firefox در همه جا موجود است. این محتوا را در مرورگر شما برای کلمات کلیدی روند تجزیه و تحلیل می کند. همچنین به موضوعات فعلی پیوند دارد تا بتوانید داده های حتی غنی تری نیز بدست آورید.

مرتبط: نحوه دیدن موارد موجود در Google: راهنمای سریع Google Trends

شما می توانید قسمتهای خاصی از محتوا را بزرگ کرده و اثربخشی آنها را تجزیه و تحلیل کنید. از آنجا که این یک برنامه افزودنی است ، هنگام گشت و گذار در وب با شما سفر می کند و به شما این امکان را می دهد که اگر به دنبال ایده محتوای انفجاری هستید ، بدانید!

2. یک دستورالعمل را از هر ژنراتوری امتحان کنید

پاسخ به هرگونه اعلان می تواند راهی عالی برای طوفان مغزی باشد. وقتی به طور تصادفی با تجارب روبرو شدید ، می تواند ذهن شما را به سمتی سوق دهد که در غیر اینصورت نمی رفتید!

این می تواند به مفاهیم واقعاً بی نظیری منجر شود که قالب را بشکنند و به برجستگی شما کمک کنند. همچنین می تواند طرف خلاقیت شما را پس از یک دوره رکود الهام بخشد.

این وب سایت ها کلمات کلیدی شما را می گیرند و از آنها برای تولید عناوین ، مفاهیم و حتی خطوط مقدماتی استفاده می کنند تا شما را به فکر فرو ببرد!

مولد قالب وبلاگ Hubspot

نتایج جستجوی Hubspot مربوط به یوگا ، مبتدیان ، رقص و سلامتی.

حداکثر پنج اسم مرتبط با موضوع خود وارد کنید و Hubspot به شما یک هفته از موضوعات وبلاگ می دهد. برخی از موثرترین کلمات کلیدی را از Treendly وارد کنید!

عناوین الهام بخشی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. عناوین به طور تصادفی تولید می شوند ، اما آنقدر تصادفی نیستند که منطقی نباشند. هرچه مشخصات واژه های اصلی خود را بیشتر کنید ، نتایج بهتری خواهید داشت!

در صورت خرید یک عضویت درجه یک ، می توانید صدها ایده دیگر و همچنین نکات بهینه سازی SEO را برای محتوای خود باز کنید.

از ایده ساز تم استفاده کنید

از یک ژنراتور ایده استفاده کنید که پیشنهادی را نشان می دهد که محصول خاصی را برجسته می کند

Use Topic ایده پردازی ارائه می دهد که موضوع شما را می گیرد و یک پست وبلاگ در مورد آن شروع می کند. درست است ، نه تنها با عنوان بیرون می آید ، بلکه پاراگراف اول پست شما را نیز آماده می کند! الزامات از توصیه های محصول گرفته تا لیست ها و مقالات متغیر است ، بنابراین واقعاً برای همه سبک های وبلاگ نویسی مفید است.

از همه بهتر ، استفاده از نتایج عنوان شما را تشویق می کند تا روی ایجاد محتوای خوب تمرکز کنید. از این گذشته ، اگر محتوای شما مفید نباشد ، کلمات کلیدی محبوب در طولانی مدت کمک نخواهند کرد.

3. از تجربه خود استفاده کنید

هنگام نوشتن فرد از فکر فرو می رود

کارولینا Grabowska / Pixabay

هرچه بیشتر روی موضوع خود کار کنید ، تجربه شخصی شما می تواند به شما الهام بگیرد. مشکلات غلبه بر مهارتهای کسب شده می تواند منبع محتوا باشد.

اگر اخیراً مشکلی را حل کرده اید ، می توانید این راه حل را با پیروان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید ابتدا نحوه جلوگیری از بروز مشکل را توضیح دهید. این حتی برای سازندگان جدید نیز مفید است. می توانید آنچه را که از مراحل اولیه آموخته اید به اشتراک بگذارید.

مرتبط: وبلاگ خود را با وردپرس تنظیم کنید: بهترین راهنما

به همین ترتیب می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید و آموخته های خود را به اشتراک بگذارید. موضوعی که همیشه دوست داشته اید بدانید چه موضوعی است؟ یا شاید مهارتی که می خواهید در آن پیشرفت کنید. هنگامی که پاسخ خود را یافتید یا بر مهارت خود مهارت پیدا کردید ، برای به اشتراک گذاشتن آنچه آموخته اید ، کمی محتوا کنید!

تأمل در تجربیات گذشته نیز می تواند محتوایی را الهام بگیرد. به عنوان مثال ، دوست دارید چه چیزی را برای اولین بار در رشته خود شروع کنید؟ احتمالاً برخی از تازه واردان در بین خوانندگان شما هستند که می توانند اکنون از این خرد استفاده کنند! کلمات تجربه همیشه ارزشمند هستند.

4- از مسابقه الهام بگیرید

شخصی که وبلاگ ها را روی یک تبلت می خواند

حتماً محتوا را از سایر سازندگان گروه خود مصرف کنید. حساب های شبکه های اجتماعی آنها را نیز دنبال کنید! شما باید بدانید که این مسابقه چه کاری انجام می دهد تا بتوانید آن را تشخیص دهید. همچنین به شما کمک می کند تا با روندها همراه باشید.

می توانید به جزئیاتی که دیگران آن را پنهان کرده اند مراجعه کنید یا دیدگاه دیگری ارائه دهید. به عبارت دیگر ، سعی کنید متوجه شوید دیگران چه می کنند آنها نیستند گفتن – این ممکن است شکافی در محتوایی باشد که می توانید پر کنید!

انتقادی بخوانید ، یادداشت بردارید ، و با استفاده از جستجوگرها و تحقیقات کلمات کلیدی برای تجزیه و تحلیل اینکه کدام باند ارزش پریدن دارد ، تجزیه و تحلیل می کند.

همچنین بهتر است وبلاگ های خبری خاص ، مجلات تجاری و مجلات را دنبال کنید. آنها می توانند ایده خاصی از موضوعات و فنون به شما بدهند. یک راه آسان برای انجام این کار دنبال کردن دسته ها و هشتگ های مربوطه در خواننده اخبار مورد علاقه خود است.

البته ، منابع وب نیز وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا با زمان همراه باشید.

Buzzsumo

Buzzsumo محتوای فعلی را در گروه تناسب اندام نشان می دهد

Buzzsumo یک روش عالی برای دیدن تمام محتوای موجود در گروه شما است. وقتی یک موضوع را انتخاب می کنید ، Buzzsumo تمام مطالب مرتبط را به شما نشان می دهد. این اولویت محتوایی است که عملکرد خوبی در جستجو و تعامل دارند.

با تمرکز بر مقالات بسیار کارآمد ، از تمرکز بیش از حد روی پست های خاص خودداری می کنید. همچنین تشخیص خلأهای موجود در محتوا که می توانید پر کنید و حفره های مکرر است که باید از آنها متمایز شوید ، آسان تر است. با Buzzsumo همچنین می توانید ببینید که چه نوع محتوایی به درستی کار می کند: ویدیو ، وبلاگ متنی و موارد دیگر.

5- از مخاطبان خود س Askال کنید

رأی دادن مخاطبان با دست بالا

فکر کنید مدرسه جهانی / فلیکر

ما به عنوان سازندگان محتوا ، باید بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنیم. این به معنای ارائه محتوایی است که مخاطبان ما آن را مفید می دانند. و هیچ کس بهتر از خود مخاطب این نیازها را نمی داند. با نظرسنجی از پیروان خود مطلع شوید. ممکن است تعجب کنید!

مرتبط: بهترین سایت ها برای انجام نظرسنجی های آنلاین خود

ایجاد نظرسنجی در شبکه های اجتماعی یا ارسال نظرسنجی از طریق ایمیل روش های خوبی برای اندازه گیری علاقه است. همچنین باید به موارد ذکر شده در شبکه های اجتماعی توجه کنید.

همچنین می توانید نکاتی را از مطالب خود دریافت کنید. آیا قطعه ای با عملکرد بالا دارید که بتوانید آن را گسترش یا به روز کنید؟ نگاه به موفقیت های گذشته روش خوبی برای ایده پردازی است.

یک استراتژی محتوای جدید را حفظ کنید

تنها آنچه شما نیاز دارید منابع مناسب برای کمک به شما در حفظ ایده های تازه هستند. الهام می تواند از گرایش های کلمات کلیدی ، محتوای رقابتی ، تجربه یا حتی مخاطبان خود شما باشد!

با این حال ، قرار دادن چند کلمه کلیدی معروف کافی نیست. خلاقیت کلید تازه نگه داشتن ایده های شماست. با تمرینات و دستورالعمل های خلاقانه ذهن خود را در برابر ایده های جدید باز نگه دارید.


تقویت-خلاقیت-فناوری
10 روش برای بازیابی انرژی خلاقیتان با استفاده از فناوری

اگر از بلوک ذهنی یا خلاقیت رنج می برید ، این نکات به شما کمک می کند انرژی خلاقیتان را با کمک فناوری بازیابی کنید.

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.