4 روش مفید برای کشف گروه های جدید فیس بوک

آیا در تلاش برای یافتن یک گروه فیس بوک هستید که علایق شما را برآورده کند؟ از این نکات برای کشف گروههای جدید فیس بوک و پیوستن به یک انجمن در کمترین زمان استفاده کنید.


find-facebook-group ها

فیس بوک فقط مکانی برای تعامل با افرادی نیست که می شناسید ، بلکه همچنین برای برقراری ارتباط با افرادی است که می توانید اشتراکات زیادی با آنها داشته باشید. در حالی که “دوستان دوستان” یکی از راه های گسترش حلقه اجتماعی شما است ، پیوستن به یک گروه ساده ترین راه برای یافتن افراد همفکر است.

تنها مشکل این است که یافتن این گروه های فیس بوک کمی سخت است. هیچ فهرست ساده ای از همه گروه های فیس بوک برای مرور وجود ندارد ، بنابراین بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برای عضویت یا یادگیری برخی نکات و ترفندها برای کشف گروه های جدید به توصیه های گروه ها اعتماد کنید.

در اینجا بهترین روش ها برای کشف گروه های جدید ، از جمله نحوه یافتن گروه های فیس بوک بر اساس مکان است …

1. استفاده از جستجوی فیس بوک و یافتن گروه ها براساس مکان را بیاموزید

جستجوی فیس بوک

می توانید با استفاده از جستجوی Facebook نام هر موضوعی را که می خواهید برای آن گروهی پیدا کنید وارد کنید. پس از مشاهده نتایج ، روی “گروهها” در لیست فیلترهای سمت چپ کلیک کنید.

ابزار جستجوی فیس بوک تقریباً هر آنچه را که می خواهید پیدا می کند ، اما شما باید یاد بگیرید که چگونه از آن به درستی استفاده کنید. همانطور که گوگل کلمات کلیدی و ترفندهای جستجو دارد ، شما باید “فیلترها” یا “کلمات کلیدی” را که می توانید در فیس بوک استفاده کنید بدانید.

خبر خوب این است که جستجوی فیس بوک از پردازش زبان طبیعی استفاده می کند ، به این معنی که می توانید طبق معمول با آن صحبت کنید. بعنوان مثال ، “گروههایی که همکاران MUO به آنها پیوسته اند” همه گروههای عضو شده توسط کارمندان MUO را نشان می دهد ، در حالی که “گروههایی که افرادی از کشور من به آنها پیوسته اند” گروههای پیوست شده توسط دوستان و خانواده محلی شما را نشان می دهد. این بدان معنی است که می توانید از این ترفند برای یافتن گروه های فیس بوک بر اساس مکان استفاده کنید.

در اینجا برخی از عباراتی وجود دارد که می توانید برای جستجو استفاده کنید:

  • گروههایی که به آنها پیوستند

  • دوستان

  • خانواده

  • از شهر من

  • از مدرسه من

  • از شغل فعلی من

  • بزرگتر از [number]

  • جوان تر از [number]

  • چه کسی دوست دارد [something]

اینها را مخلوط و مطابقت دهید تا نتایج متفاوتی بدست آورید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال یک گروه تماشای فیلم فرقه ای برای بحث های بالغ هستید ، می توانید به دنبال “گروه هایی باشید که دوستان من بیش از 40 سال دارند و کوئنتین تارانتینو را دوست دارند”. همه در تصورات شماست!

2. توصیه های فیس بوک را بررسی کنید

گروه های فیس بوک کشف می کنند

چه بخواهید و چه نخواهید ، فیس بوک از قبل چیزهای زیادی درباره شما می داند! اگرچه این عدم حفظ حریم خصوصی ممکن است آزار دهنده باشد ، اما در مواقعی مانند اینکه می خواهید گروه های جدیدی پیدا کنید به شما کمک می کند. فیس بوک از تمام اطلاعاتی که در مورد شما دارد برای توصیه گروه هایی که باید به آنها بپیوندید استفاده می کند.

به ویژگی “یافتن” فیس بوک برای گروه ها بروید و توصیه ها را مرور کنید. آنها به عناوینی مانند گروه دوستان ، پیشنهاد شده برای شما ، محبوب در نزدیکی شما و دسته های مختلف دیگر (مانند شوخ طبعی ، ورزش ، فناوری و غیره) تقسیم می شوند.

3- در جوامع دیگر س Askال کنید

askreddit

گروههای فیس بوک از تنها سایت آنلاین برای افرادی که علایق مشابهی دارند دور هستند.

به عنوان مثال ، Reddit ویرایشهای فرعی را تقریباً به هر موضوعی که تصور کنید اختصاص داده است. هر چقدر علاقه شما جذاب باشد ، تقریباً همیشه قادر خواهید بود افرادی را برای گفتگو پیدا کنید. این ویرایشهای فرعی مکانی عالی برای درخواست توصیه در مورد مکانهای دیگر است.

در سال های اخیر تلگرام و Discord نیز به سایت های محبوب تبدیل شده اند. باز هم ، جای س askingال است که آیا آنها گروه های فعال فیس بوک را که ارزش عضویت دارند ، می شناسند.

4- گروه خود را ایجاد کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=Eh6BdkKPslo

اگر نمی توانید یک گروه فعال فیس بوک را در منطقه مورد علاقه خود پیدا کنید ، پس باید یک گروه جدید ایجاد کنید. به هر حال ، ممکن است صدها نفر باشند که دوست داشته باشند گروهی با موضوع خاصی تشکیل دهند و منتظر بمانند تا شخصی بایستد و مسئولیت آن را بپذیرد.

برای شروع ، مقدمه ما در Facebook Groups را بخوانید. پس از انجام مراحل اساسی راه اندازی ، می توانید تبلیغات آن را در سایت های دیگر ، در میان دوستان همفکر خود و حتی در خود فیس بوک آغاز کنید. شما باید بتوانید تعداد زیادی از مشترکان را به سرعت جمع کنید.

به یک گروه فیس بوک یا صفحه فیس بوک بپیوندید؟

اختلاف بین صفحات و گروه ها اغلب باعث سردرگمی کاربران فیس بوک می شود.

تفاوتهای اصلی تفاوتها در هدف ، کنترل محرمانه بودن و تحلیل آنهاست. این گروه برای بحث و گفتگو با جامعه است ، این صفحه بیشتر مناسب یک کسب و کار یا سازمان است.


فیس بوک-صفحات-گروه ها
صفحه فیس بوک علیه یک گروه: کدام یک برای شما مناسب است؟

هرکسی که حساب فیس بوک داشته باشد می تواند یک صفحه یا گروه ایجاد کند. اما از کجا می دانید کدام یک برای شما مناسب است؟

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.

دیدگاهتان را بنویسید