10 ویژگی Apple Watch برای سلامتی و تناسب اندام که باید از آنها استفاده کنید

بیایید اینجا صادق باشیم اگرچه ساعت اپل از نظر فنی یک ساعت هوشمند است ، اما بهترین ویژگی های آن مربوط به تناسب اندام است. اگر موارد اضافه شده سالانه به این ویژگی ها نباشد ، ممکن است اپل همان موفقیت را در ساعت نداشته باشد.

اگر هنوز از ویژگی های تناسب اندام اپل واچ خود نهایت استفاده را نکرده اید ، اکنون زمان مناسبی برای شروع به کار است. در این مقاله ، ما بهترین ویژگی های تناسب اندام اپل واچ و دلیل استفاده از آنها را برجسته خواهیم کرد.

1. اعلان های ضربان قلب بالا و پایین

ساعت مچی اپل دارای چندین ویژگی عالی برای سلامت قلب است و اعلان های ضربان قلب کم و زیاد از بهترین ها هستند. اگر ساعت تشخیص دهد که ضربان قلب شما به مدت 10 دقیقه به طور غیر طبیعی زیاد یا کم شده است ، برای شما اعلانی ارسال می شود.

این به طور پیش فرض فعال نیست ، اما شما قطعاً باید از آن استفاده کنید زیرا می تواند شاخص خوبی از میزان استرس یا ناهنجاری در سلامت قلب شما باشد.

آن را باز کنید دارم تماشا میکنم در iPhone خود حرکت کرده و به پایین بروید قلب. اکنون می توانید ضربه بزنید ضربان قلب بالا و ضربان قلب کمو مشخص کنید چه زمانی می خواهید این اعلان ها را دریافت کنید. ما آن را به ترتیب بر روی ضربان قلب فعال و ضربان قلب فعال خود به ترتیب روی 120BPM و 40BPM تنظیم می کنیم.

اگر یکی از این اخطارها را دریافت کردید ، بهتر است قبل از نتیجه گیری با یک متخصص پزشکی واجد شرایط مشورت کنید.

2. اعلان های تناسب اندام قلبی

تناسب اندام قلبی به این معنی است که بدن شما می تواند به طور موثر از اکسیژن استفاده کند. معیاری که آمادگی قلبی را اندازه گیری می کند VO2 Max نامیده می شود و اساساً حداکثر اکسیژن بدن شما می تواند در طول تمرین استفاده کند.

اگر سطح قلب شما پایین است ، Apple Watch شما می تواند این مشکل را به شما اطلاع دهد ، دقیقاً مانند فشار ملایم که از شما می خواهد متناسب شوید. با باز کردن می توانید این مورد را فعال کنید دارم تماشا میکنم برنامه و اراده قلب. هم اکنون فعال کن اعلان های تناسب اندام قلبی.

توجه داشته باشید که برای کارکرد این ویژگی باید حداقل دو پیاده روی یا اجرای حداقل 20 دقیقه ای در فضای باز را با استفاده از Apple Watch ثبت کنید. اگر این کار را نکنید ، ساعت قادر به محاسبه سطح VO2 Max شما نخواهد بود.

3. اطلاعیه های ضربان قلب نامنظم

اپل واچ می تواند ضربان قلب شما را بررسی کند تا ریتم اشتباهی داشته باشد یا خیر ، که ممکن است نشانه ای از یک بیماری پزشکی باشد که به عنوان فیبریلاسیون دهلیزی شناخته می شود. یک بار دیگر به یاد داشته باشید که Apple Watch دستگاه پزشکی نیست و در صورت دریافت این اعلان ، باید با پزشک مشورت کنید.

می توانید این سیگنال را از طریق فعال کنید دارم تماشا میکنم ap فقط برو قلب و فعال کنید اعلان های نامنظم ضربان قلب.

مرتبط: ویژگی های پنهان Apple Watch کاربران جدید باید امتحان کنند

Apple Watch شما دارای یک ویژگی به طور بالقوه برای نجات زندگی به نام Fall Detection است که زمان سقوط را تشخیص می دهد و به خدمات اضطراری و افراد نزدیک خود هشدار می دهد.

با باز کردن می توانید این مورد را فعال کنید دارم تماشا میکنم برنامه ، سپس ضربه بزنید SOS اضطراری و اجازه می دهد تشخیص سقوط.

سپس ضربه بزنید این مخاطبین را در Health ویرایش کنید، اطلاعات اولیه پزشکی خود را اضافه کنید و سپس ضربه بزنید تماس اضطراری اضافه کنید تا مطمئن شوید که به عزیزانتان هشدار داده شده است.

5. برنامه تنفس را سفارشی کنید

سطح بالای استرس می تواند منجر به مجموعه ای عظیم از عوارض سلامتی شود. چند دقیقه تنفس آب در روز می تواند به کاهش استرس کمک کند. خوشبختانه اپل واچ به شما در انجام این کار نیز کمک می کند.

در حالی که یادآوری های تنفس به طور پیش فرض فعال هستند ، می توانید آنها را بیشتر سفارشی کنید دارم تماشا میکنم ap

قابل اعتماد و متخصص نفس کشیدن برگه برنامه و ضربه بزنید یادآوری های نفس بکشید تغییر دهید که هر چند وقت یکبار این هشدارها را می خواهید. همچنین می توانید ضربه بزنید میزان تنفس برای تنظیم تعداد تنفس در هر دقیقه.

گالری تصاویر (2 تصویر)

6. تایمر برای شستن دست ها

مهم است که سطح بهداشت خوبی رعایت شود. و چه راهی بهتر از این که دستان خود را حداقل 20 ثانیه بشویید؟ اپل واچ می تواند هنگام شستن دست ها را تشخیص دهد و به طور خودکار یک تایمر مفید 20 ثانیه ای برای کمک به آن راه اندازی می کند.

آن را باز کنید دارم تماشا میکنم برنامه و رفتن به شستن دستها، سپس فعال کنید تایمر شستن دست.

7. اندازه گیری نوار قلب

اگر Apple Watch Series 4 یا بالاتر دارید ، می توانید از آن برای گرفتن نوار قلب (الکتروکاردیوگرام) استفاده کنید. این کار از طریق برنامه ECG قابل انجام است که باید از طریق آن تنظیم کنید سلامتی برنامه در iPhone شما.

سر به مرور برای تنظیم این ، و سپس رفتن به قلب> الکتروکاردیوگرام (ECG)> برنامه ECG را تنظیم کنید.

اکنون می توانید برنامه ECG را در Apple Watch خود باز کرده و قرائت ECG را انجام دهید.

مرتبط: آیا باید Apple Watch تهیه کنم؟ کارهای جالبی که می توانید با یکی انجام دهید

8- میزان اکسیژن در خون

با استفاده از Apple Watch Series 6 ، اپل توانایی اندازه گیری سطح اکسیژن در خون شما را ارائه داده است. این درصد اکسیژن است که گلبول های قرمز می توانند از ریه ها به بقیه بدن منتقل کنند.

برای تنظیم این ، به مرور در بخش سلامتی برنامه در iPhone شما. سپس ضربه بزنید تنفسی> اکسیژن خون> اکسیژن خون را تنظیم کنید.

پس از نصب این ، به بروید اکسیژن خون برنامه را در Apple Watch خود بخوانید. برای استفاده از این ویژگی باید 18 سال به بالا داشته باشید.

9. تنظیمات آستانه سر و صدا

اپل واچ می تواند هنگامی که در یک محیط بسیار پر سر و صدا قرار دارید و به طور بالقوه می تواند به شنوایی شما آسیب برساند ، به شما هشدار می دهد.

که در دارم تماشا میکنم برنامه ، ضربه بزنید سر و صدا و سپس آستانه سر و صدا. اکنون می توانید انتخاب کنید که در کدام سطح دسی بل می خواهید یک سیگنال نویز بالا دریافت کنید. همچنین باید فعال کنید اندازه گیری صدای محیطی تا اجازه دهد این ویژگی همانطور که در نظر گرفته شده کار کند.

گالری تصاویر (2 تصویر)

10. ردیابی خواب

ردیابی خواب به طور پیش فرض در Apple Watch شما فعال است ، اما باید برنامه خواب را به گونه ای تنظیم کنید که ساعت در زمان خواب به حالت «مزاحم نشوید» برود و در زمان مناسب با زنگ هشدار از خواب بیدار شود.

که در دارم تماشا میکنم برنامه ، ضربه بزنید خواب، به دنبال گزینه های خواب را در سلامت باز کنید. در اینجا می توانید هشدارها و زمان خواب را با توجه به تنظیمات خود برنامه ریزی کنید.

با اپل واچ بیش از هر زمان دیگری مناسب باشید

وقتی Apple Watch خود را راه اندازی کردید تا از ویژگی های تناسب اندام آن بیشترین بهره را ببرید ، باید به برنامه هایی مانند Workout App ، Nike Run Club و Strava نگاه کنید تا وضعیت کلی بدن خود را به سطح بالاتری برسانید.

برنامه های تناسب اندام اپل بسیار خوب هستند ، اما اگر تمرینات خود را با برنامه های شخص ثالث به اشتراک می گذارید ، گزینه های بسیار خوبی وجود دارد که می توانید امتحان کنید.


ساعت سیب-تناسب اندام
بهترین برنامه های تماشای تناسب اندام و برنامه های تمرینی در Apple Watch برای حفظ سلامتی شما

نمی دانید چگونه از Apple Watch برای تناسب اندام استفاده کنید؟ در اینجا بهترین برنامه ها برای تناسب اندام و آموزش در Apple Watch برای حفظ سلامتی وجود دارد.

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.

دیدگاهتان را بنویسید