11
ژوئن

10 روش برای افزایش بهره وری با پراکنده کردن ایستگاه کاری خود

فضای کاری شلوغ و بهم ریخته می تواند در عدم تمایل شما به کار کمک کند. علاوه بر این ، یک ایستگاه کاری شلوغ هم در خانه و هم در اداره می تواند بر کیفیت کار و توانایی انجام کارها تأثیر بگذارد.

اگر خسته شده اید و بدون دلیل مشخص عملکرد کمی دارید ، تمیز کردن کامل فضای کار باید اولویت اصلی شما باشد.

چرا باید مرتباً کار خود را قطع کنید

حفظ فضای کاری یکپارچه برای بیشتر افراد یک چالش است. جمع شدن چیزهای مختلف در طول زمان اجتناب ناپذیر است. اسناد روی میز جمع می شوند و فراموش می کنید که از وسایل غیر ضروری خلاص شوید.

همه اینها در نهایت میز شما را شلوغ می کند. اما در اینجا آنچه می توانید برای حل آن انجام دهید وجود دارد!

1. با جلوگیری از جستجوی موارد ، در وقت صرفه جویی کنید

صرفه جویی در وقت با پیگیری آن

جابجایی اشیا a یک اتفاق معمول در یک دفتر غیر سازمان یافته است. آیا به طور مداوم به دنبال چیزهایی هستید که به آنها نیاز دارید اما به موقع نمی توانید پیدا کنید؟ آیا هر روز وقت زیادی را صرف یافتن پرونده می کنید؟

اگر پاسخ مثبت است ، کمی از کار خود صرف نظر کنید و همه درهم و برهمی های فضای کاری خود را از بین ببرید. نگهداری فقط موارد ضروری در مکان های مناسب در یافتن آنها صرفه جویی می کند. می توانید زمان صرفه جویی شده خود را صرف کار یا سرگرمی کنید.

2. با کنار گذاشتن خریدهای غیرضروری ، پس انداز کنید

با تمرکز و سازماندهی موارد پس انداز کنید

گاهی اوقات یک چیز مهم در میز شلوغ یا ایستگاه کاری شما گم می شود و شما فقط نمی توانید آن را پیدا کنید. بنابراین به محض نیاز به خرید آن می پردازید و در نهایت مورد گمشده را پیدا می کنید. بنابراین در نهایت سرمایه گذاری در وقت ، تلاش و پول خواهید کرد. فقط با داشتن یک محل کار مرتب می توانید همه اینها را پس انداز کنید.

فضای کاری نامرتب همچنین می تواند منجر به شکسته شدن اشیا شود ، زیرا شما ندانسته چیز سنگینی را روی یک جسم سبک قرار می دهید. این امر احتمالاً در پایان ماه به برخی هزینه های غیرضروری منجر خواهد شد. یک فضای کاری سازمان یافته شما را از چنین هزینه هایی نجات می دهد.

3- از پرداخت جریمه های اجتناب ناپذیر خودداری کنید

مراقب تحریم های مالی باشید

پروژه های مستقل دارای مهلت ها و نقاط عطفی هستند که باید آنها را در زمان تعیین شده تکمیل کنید. شورش ها می توانند مسئول مهلت های فراموش شده ای باشند که بر اعتبار و حرفه شما تأثیر منفی بگذارد. همچنین ، تأخیر در تکمیل پروژه های اداری چیزی نیست که شما بخواهید در حالی که به دنبال ارتقا هستید.

علاوه بر این ، اگر رسید در بی نظمی محل کار گم شود ، می توانید پرداخت قبض را فراموش کنید. بنابراین همه این شرایط را در نظر بگیرید و فضای کار خود را مرتب نگه دارید.

4- از هرگونه آسیب دیدگی دور بمانید

شیشه شکسته می تواند باعث آسیب شود

بله ، درست است شما به معنای واقعی کلمه می توانید از این آشفتگی صدمه بزنید. مسافرت و سقوط از دلایل اصلی آسیب های محل کار در محل کار است. یک ایستگاه کاری نامرتب به طور حتم منجر به افزایش آسیب بیشتر می شود. شما می فهمید که اگر تا به حال توسط اشیایی آسیب دیده اید که “نباید آنجا بودند”.

بنابراین ، جمع آوری زباله ها را در محل کار خود متوقف کنید و آنها را به مکانی امن تبدیل کنید. اگر در خانه فرزند دارید ، باید در این مورد هوشیارتر باشید و همیشه از شلوغی و آشفتگی دور باشید.

5. از حواس پرتی خلاص شوید

تلفن و حواس او را پرت کن

حواس پرتی بزرگترین دشمن بهره وری و خلاقیت است. شما کار خوبی انجام می دهید و ناگهان حواس شما پرت می شود. سپس به دست آوردن توجه و تمرکز اصلی خود چالش برانگیز است. اگر منطقه کاری نامرتبی داشته باشید این نوع تغییر ناگهانی در تمرکز معمول است.

مرتبط: بهترین مسدود کننده های وب سایت که در حین کار حواس پرتی را از بین می برند

بی نظمی ذهن شما را از اولویت خود به سمت چیزی منحرف می کند که اکنون نباید روی آن تمرکز کنید. همچنین باعث می شود نگران کارهای آینده خود باشید و هرگز اجازه آرامش جسمی و روحی را نمی دهد.

6. فضای کافی برای کار داشته باشید

میز کار برای فضای کاری بیشتر

اگر به کارهای خلاقانه و فنی مشغول باشید ، به فضای کافی برای این کار احتیاج دارید. فضای کاری شلوغ با کاهش فضای موجود در بهره وری شما تداخل ایجاد می کند.

فضای باز به شما امکان می دهد فکر کنید و تأمل کنید. همچنین در کارهایی که شامل حل مسئله است ، یک کاتالیزور اصلی است. فضای کار شما هر چقدر بزرگ یا کوچک باشد ، می توانید با از بین بردن همه چیز نامناسب ، از آن نهایت استفاده را ببرید. فقط موارد مهم را برای کار خود نگه دارید.

7. بهبود سلامت روحی و جسمی

از طریق میز کار از نظر روحی و جسمی سالم باشید

اگر از نظر جسمی و روحی بیمار نیستید نمی توانید انتظار پیشرفت در کار خود را داشته باشید. یک منطقه کاری بهم ریخته می تواند استرس غیر ضروری و بهره وری کمتری را برای شما ایجاد کند ، زیرا زمان قابل توجهی را صرف جستجوی موارد و اطلاعات از دست رفته خواهید کرد.

علاوه بر این ، یک میز آشفته با وسایل منسوخ شده و ناخواسته می تواند به منبع میکروب و باکتری تبدیل شود و خطرات سلامتی ایجاد کند. بنابراین ، برای سلامتی سالم و سالم باید همیشه فضای کار خود را بدون نظافت و تمیز نگه دارید.

8- دیگر هیچ کار گمشده یا فراموش شده ای

فضای کاری سازمان یافته برای تحویل به موقع نتایج پروژه

موارد جمع شده می توانند وظایف و یادداشت های شما را پنهان کنند ، و این باعث می شود کارهایی را که باید با اولویت انجام دهید فراموش کنید. برای اینکه کارتان قابل مشاهده باشد و آن را فراموش نکنید ، اطمینان حاصل کنید که همه یادداشت ها و وظایف خود را بدون سر و صدا کردن در یک مکان قرار داده اید.

مرتبط: چگونه داده های خود را بدون پشیمانی حذف کنیم (اما آنچه را که نیاز دارید نگه دارید)

همچنین می توانید یک کار به اتمام رسیده را بهم ریخته از دست بدهید و مجبور شوید دوباره آن را انجام دهید. به عنوان مثال ، اگر عادت داشته باشید که هر پرونده را در همان پوشه مانند دسک تاپ رایانه خود ذخیره کنید ، می تواند در پرونده های الکترونیکی اتفاق بیفتد.

9. تمرکز را برای کار به موقع افزایش دهید

تمرکز خود را با تخته چشم گاو نر افزایش دهید

نشستن پشت میز کارتان بدون انجام هیچ کاری مثمر ثمر ، عادت سالمی نیست. ممکن است به نظر برسد که در حالی که هیچ کار مهمی انجام نمی دهید ، تمام روز را در فضای کاری آشفته نشسته اید.

یک فضای کاری بهم ریخته می تواند مسئول کمبود تمرکز باشد. فقط وسایل لازم را روی میز خود نگه دارید و آنها را در مکان های خاصی قرار دهید. به این ترتیب ، ذخیره سازی و سازماندهی مناسب به شما کمک می کند تا روی کار خود تمرکز کنید ، زیرا مجبور نیستید وقت خود را برای جستجوی چیزی تلف کنید.

10. هیچ آشفتگی بزرگی برای تمیز کردن وجود ندارد

یک لیوان شراب روی فرش ریخت

آیا می توانید تصور کنید که یک روز کامل به مرتب کردن میز کار خود بپردازید و هنوز آن را کاملا تمام نکنید؟ ما هم نمی توانیم. با درهم ریختن برنامه های روزمره خود می توانید از مواجه شدن با چنین شرایطی جلوگیری کنید.

اگر هر روز در ابتدا یا انتهای کار روزانه خود پنج دقیقه وقت بگذارید و وسایل غیر ضروری را از بین ببرید ، هرگز آشفتگی بزرگی به وجود نخواهد آمد که خلاص شدن از آن روزها به طول می انجامد. اگر بیش از حد مشغول هستید یا نمی خواهید این روند را هر روز طی کنید ، حداقل یک بار در هفته این کار را انجام دهید تا بهره وری خود را حفظ کنید.

مرتبط: بزرگترین چالش های عملکردی که هر روز باید با آنها کنار بیایید

زمان سازماندهی مشاغل در خانه و محل کار فرا رسیده است

بهره وری و دقت بالا خصوصیاتی است که شما برای موفقیت در حرفه خود نیاز دارید. با مرتب و مرتب بودن محل کار خود ، می توانید بازدهی کار خود را افزایش دهید تا در هر زمان مثمر ثمر باشید.


چگونه می توان وقت آزاد خود را به موقع پیگیری کرد
چگونه می توان با استفاده به موقع ، وقت آزاد خود را ردیابی کرد

Timely یک برنامه ردیابی زمان است که برنامه شما را ردیابی می کند و نحوه صرف وقت خود را ثبت می کند. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است!

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.