ویژگی Apple Music “Up Next” در حال گسترش در سطح بین المللی است

این ویژگی برای کمک به ارتقا هنرمندان نوظهور طراحی شده است. اپل در حال حاضر آن را در بازارهای جدید معرفی می کند.


apple-music-3d-logo-unsplash

ابتکار تحریریه ماهانه “Up Next” اپل موسیقی در سطح بین المللی گسترش می یابد ، زیرا قبلاً فقط در ایالات متحده در دسترس بود.

به گفته بیلبورد ، در ابتدا برای تبلیغ هنرمندان در 11 کشور جهان هنرمندان بین المللی حضور داشتند.

عضله بازاریابی اپل

Up Up علاوه بر ایالات متحده ، Up Up در کانادا ، استرالیا ، انگلستان ، آفریقای جنوبی ، هند ، فرانسه ، آلمان ، مکزیک ، روسیه ، ژاپن و چین نیز موجود است. در هر یک از این بازارها ، اپل در حال تبلیغ هنرمندان جدید محلی است – مانند تهیه کننده و هنرمند Blxckie در آفریقای جنوبی ، یا خواننده رپ و خواننده Nicki Nicole در آمریکای لاتین – که می توانند از کانون توجه قابل توجه اپل استفاده کنند. بیلبورد خاطرنشان می کند که این هنرمندان از عضله بازاریابی اپل در چندین منطقه “محلی” بهره مند خواهند شد.

ویژگی Apple Music Up Next به صورت دستی توسط ویراستاران Apple Music تهیه شده است. معمولاً روز جمعه به روز می شود. این یک لیست پخش با هنرمندان جدید و نوظهور ارائه می دهد. لمس های خوبی مانند داستان های شخصی و آگهی ها نیز وجود دارد. در گذشته ، اپل به برخی از هنرمندان خود برای مینی مستند Up Next ، سفرهای هنرمندان به اوج را همراه با اطلاعاتی درباره الهامات و تأثیرات آنها پیگیری کرده است. او همچنین مصاحبه ها و اجراهای زنده را با عنوان “جلسات بعدی” برگزار می کند.

اپل در ویژگی Up Next خاطرنشان می کند که ویراستاران آن “این لیست پخش را مرتباً به روز می کنند ، بنابراین اگر موردی را می پسندید ، آن را به کتابخانه خود اضافه کنید.” به این ترتیب ، اپل در تلاش است تا روش های جدید و غیر الگوریتمی برای پیاده سازی توصیه های موسیقی پیدا کند که بتواند به آن کمک کند از خدمات رقیب مانند Spotify برتری پیدا کند.

در حالی که اکثر سرویس های پخش کننده کاتالوگ آهنگ و آلبوم مشابهی را ارائه می دهند ، انتخاب سرویس هایی از این دست یکی از راه های تمایز Apple Music از رقبا است.

اشتراک اشتراک Apple Music

ویژگی Up Next اپل موزیک جانشین معنوی iTunes New Artist Spotlight است که از اواسط سال 2010 راه اندازی شد. هدف هر دو سرویس سیمان سازی اپل به عنوان سازنده سلیقه برای کمک به شکستن کارهای جدید موسیقی در سراسر جهان است.

Apple Music بیش از پنج سال پیش در ژوئن 2015 راه اندازی شده است. اپل به طور منظم داده های مشترکان را برای سرویس اشتراک جریانی منتشر نمی کند. سرانجام ، در ژوئن 2019 ، حدود 60 میلیون مشترک در سراسر جهان وجود داشت. در ایالات متحده ، یکی از محبوب ترین سرویس های پخش جریانی موسیقی همراه با بزرگترین رقیب خود Spotify است.

هزینه اشتراک Apple Music برای یک مجوز در هر ماه 9.99 دلار هزینه دارد ، اگرچه گزینه های دیگر اشتراک نیز در دسترس است. برخلاف Spotify ، سطح رایگان برای شنوندگان ارائه نمی دهد.


بارگیری های موسیقی اپل
نحوه دانلود آهنگ ، آلبوم و لیست پخش از Apple Music

اگر می خواهید به صورت آفلاین به Apple Music گوش دهید ، در اینجا نحوه بارگیری آن در تلفن و دسک تاپ خود آورده شده است.

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.

دیدگاهتان را بنویسید