11
ژوئن

نسل جدید تلفن اینترنتی برای شرکت ها

پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت باعث شده است که بیشتر خدمات به صورت آنلاین در دسترس باشند.

و این منجر به جایگزینی خطوط تلفن ثابت ثابت با خطوط تلفن اینترنتی و سیستم های مرکزی با مراکز تماس اینترنتی VoIP شد.

اینترنت تلفن یک سرویس ثابت جدید است که می تواند در اینترنت استفاده شود

در حقیقت ، عملکرد تلفن اینترنتی مشابه خطوط ثابت شهری است و علاوه بر امکان مکالمه در سایر خطوط ، ویژگی های نرم افزاری بیشتری را نیز فراهم می کند.

این سرویس با نام های دیگری مانند Sip Trunk ، Sip Phone ، Sip Line ، Vip Line و Vip Phone نیز شناخته می شود.

تلفن اینترنتی چیست؟

ویژگی های جذاب تلفن اینترنتی

استفاده از خط تلفن محدودیتی ندارد (شما می توانید از تلفن اینترنتی در هر بستر اینترنتی در هر مکان استفاده کنید).

کیفیت تماس HD (با توجه به ماهیت دیجیتالی تماس ها و خدمات ، امکان ارائه بهترین کیفیت تماس وجود دارد.)

بدون سخت افزار لازم است (بسیاری از شرکت ها ، سازمان ها و سازمان ها می خواهند از فناوری و ساختار مرکز تماس VoIP برای برقراری تماس های تلفنی ورودی و خروجی استفاده کنند. یا برای استفاده از این روش از مسی استفاده کنید ، شما نیاز به خرید یک دستگاه Gateway خواهید داشت که علاوه بر تحمیل هزینه بالای خرید و تنظیم کیفیت تماس را کاهش داده و تماس را به تأخیر می اندازد.

  • هزینه های تماس را کاهش دهید
  • امکان راه اندازی سریع تلفن اینترنتی
  • قابل استفاده در تلفن های همراه و رومیزی
  • هنگام انتقال دفتر ، شماره تماس را تغییر ندهید (شما برای همیشه صاحب شماره تلفن VIP هستید و در صورت جابجایی محل دفتر ، می توانید از شماره تلفن VIP خود در دفتر کار خود استفاده کنید.)
  • پشتیبانی کامل از تجهیزات خط مخابراتی و خدمات بیشتر با قیمت کمتر
  • امکان داشتن یک منشی گویا ، صف تماس ، ضبط مکالمات
  • چندین پسوند را تعریف کنید و سناریوهای تماس ورودی و خروجی را تنظیم کنید
  • بسیار قابل حمل و جابجایی آسان است و در هر مکانی قابل استفاده است.
  • به سیم کشی یا کابل مخابراتی نیاز نیست
  • استانداردهای ارتباطی در شبکه های تلفنی VoIP پروتکل ها و بسته های داده ای (مانند شبکه های IP) هستند ، در حالی که در شبکه های ارتباط از راه دور سنتی رابط های ارتباطی تعریف شده اند.
  • تعمیر و نگهداری آسان و مدیریت هزینه
  • بسیاری از پیشرفت ها در مقایسه با خطوط مخابراتی ثابت قدیمی ، که سالها تغییر نکرده اند.
  • امکان طراحی سناریوها برای تماس های ورودی و خروجی
  • امکان برقراری ارتباط در کنفرانس های تصویری و صوتی
  • ارتباط بسیار سریع
  • در ساعتهای روز سناریوهای تماس را برای برنامه های افزودنی مختلف ایجاد کنید

ویژگی های جذاب تلفن اینترنتی

تفاوت اصلی سرویس تلفن اینترنتی با خطوط تلفن ثابت این است که سرویس تلفن اینترنتی نیازی به سیم کشی ندارد و در واقع این خطوط توسط اینترنت قابل استفاده هستند.

بنابراین ، تلفن اینترنتی گزینه مناسبی برای تلفن های مخابراتی ثابت و مجازی یا دفتر مجازی است.

مرکز تماس ابری چیست؟

مرکز تماس ابری یا اصطلاحاً سیستم VIP ابری ، از جمله خدمات مراکز تماس ، مدرن ترین و آسان ترین سیستم است که به طرق مختلف انتخاب اول شرکت ها است. Cloud Call Center از نظر پشتیبانی هم پشتیبانی و هم سطح بالایی دارد و می تواند تماس های شما را بسیار دقیق و ایمن اداره کند.

نیازی به نصب و خرید سرور در مرکز تماس Cloud VoIP نیست. در واقع ، سرور بر روی یک سرور اینترنت میزبانی می شود و سرور شما توسط سرور نگهداری می شود و شما بدون استفاده از سخت افزار خاصی برای مدیریت تماس های خود به اینترنت نیاز دارید.

مرکز تماس ابری چیست؟

Cloud Call Center دارای چندین ویژگی و مزیت برای سازمان ها است:

  • در هزینه های راه اندازی و نگهداری صرفه جویی کنید
  • عدم اطمینان و ثبات مرکز تماس Vip
  • بدون سخت افزار مورد نیاز است
  • چندین مرکز تماس را در مکانهای مختلف جغرافیایی متصل کنید
  • امکان به روزرسانی و توسعه آسان نرم افزار (شخصی سازی مرکز تماس)
  • تغییر محل کار ، شماره شما را تغییر نمی دهد.

گروه آس تل با ارائه راهکارهای سازمانی جدید آماده ارائه خدمات تماس اینترنتی و مرکز تماس ابری است.

اپراتورهای سرویس خط به شرح زیر است.

خطوط VIP آسیاتک را AsiaTel می نامند.

شرکت های پیشگامان ، شاتل ، ساباتل ، فن آوا در ارائه خدمات تلفنی Vip پیشتاز هستند و ارائه خدمات مرکز تماس Vip در یک خط ثابت AsiaTek و یک تلفن ثابت Pishgaman از گروه Astel امکان پذیر است.

پایان گزارش

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و Anzel Web هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد.