رفتن به نوشته‌ها

محتوای سریال چیست و چه مزایایی دارد؟

محتوای سریال یکی از روش های ایجاد محتوا است که به راحتی می تواند هزینه تولید محتوا کاهش و کمک به افزایش ترافیک سایت. همچنان با تیپ مجرد باشید.

در جهان استراتژی های بازاریابی محتوایکی از اصطلاحاتی که معمولاً به اندازه کافی استفاده نمی شود و درک درستی از آن وجود ندارد ، محتوای سریال است.

این که بتوانید یک قطعه محتوا را در مدت زمان طولانی به بخشهای مختلف تقسیم کنید ، در صورت استفاده صحیح ، راهی عالی برای درگیر کردن و علاقه مند کردن خواننده به دنبال کردن محتوا است.

محتوای سریال چیست؟

اولین قدم در توضیح مفهوم محتوای سریال ، تشخیص آن از سایر مدل های محتوا است. به مجموعه ای از موضوعات فکر کنید که چندین پست برای آنها ایجاد شده است ، در حالی که محتوای سریال داستانی را توصیف می کند که در آن هر بخش مربوط به دیگری است.

نکته از محتوای سریال این کار برای جلب توجه خواننده و تشویق او به خواندن محتوا در هر بار به روز رسانی است. خواندن مطالبی که به سبک روایی و روایی نوشته شده اند بسیار جالب تر است.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

کیفیت روایی محتوا ، اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد ، مخاطب را بیشتر از محتوای معمول کنجکاو می کند و در نهایت نتیجه خوش بینانه تری را برای مخاطب برجای می گذارد.

مزایای اصلی محتوای سریال چیست؟

  • محتوای سریال بهره وری را افزایش می دهدبه با تبدیل یک ایده به یک مدل سریالی از محتوای جذاب ، می توانید بر ایده هایی تمرکز کنید که پتانسیل تأثیرگذاری بیشتر را دارند و آنها را به عنوان داستانی که ارتباط دائمی بین خواننده و محتوا ایجاد می کند ، بیان کنید.
  • انواع مختلف محتوا را می توان نوشتبه هنگامی که بازاریابی محتوایی خود را در قالب محتوای سریال ایجاد می کنید ، هر قطعه از محتوای شما شکل و قالب خاصی خواهد داشت و توانایی کنترل محتوا افزایش می یابد. این نه تنها راهی برای جذب بهتر مخاطبان در کوتاه مدت است ، بلکه افزایش و بهبود پادکست ها ، فیلم های کوتاه و رسانه های اجتماعی است.
  • محتوای سریال ترافیک سایت را افزایش می دهد. محتوای سریال به کاربر این امکان را می دهد تا برای مدت زمان بیشتری به محتوا دسترسی داشته باشد که این امر منجر به ترافیک بیشتر سایت برای مدت زمان طولانی تری می شود. این استراتژی ، اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد ، نرخ تبدیل را افزایش داده و منجر به بازگشت سرمایه بیشتر در طول زمان می شود. البته این مشکل در صورتی محقق می شود که نیازها و خواسته های خواننده به درستی در قالب محتوای سریال برآورده شود.
  • محتوای سریال امکان برنامه ریزی بهتر را فراهم می کند. با ترسیم راه و نقشه راه قبل از اقدام ، می توانید نحوه انتشار اطلاعات خود را برنامه ریزی کرده و محتوای خود را برای بهترین نتایج قالب بندی کنید. از تجزیه و تحلیل بازار برای یافتن موضوعی برای مخاطبان خود استفاده کنید و نحوه ارائه جزئیات را مدیریت کنید تا محتوا به میزان کم منتشر نشود و محتوا برای خواننده خسته کننده نباشد.
محتوای سریال چیست؟

اگر محتوا به درستی سریال سازی شود ، محتوا به اجزای قانع کننده و پیگیری تقسیم می شود که پردازش و تجزیه و تحلیل آن برای خواننده راحت تر خواهد بود و همچنین به شما امکان می دهد هر بار بر اساس اطلاعات جدیدتر مطالب را منتشر کنید.

صرف نظر از هدف شما ، که ممکن است جذب مشتری یا تبلیغ محصولات جدید یا افزایش نرخ تبدیل باشد ، استفاده از محتوای سریال می تواند یک ابزار چند منظوره برای این اهداف باشد. در صورت نیاز به نوشتن محتوای سریال ، توصیه می کنیم بسته به هدف و نوع کار خود ، خدمات نوشتن محتوا را که برای ارائه تماس با یک یا چند نویسنده مستقل ارائه می دهید ، مرور کنید.

محتوای سریال داستانی را روایت می کند.

گاهی اوقات انتشار همه جزئیات و ظرافت های یک موضوع در قالب داستان یا علامت تجاری دشوار است و ممکن است به کلمات زیادی نیاز داشته باشید. البته ، این بدان معنا نیست که محتوای طولانی لزوماً برای SEO دشوار است ، اما موتورهای جستجو تنها نیمی از مخاطبان سایت شما هستند و نیمی دیگر افراد عادی هستند که محتوای جامع را در اینترنت جستجو می کنند.

با برنامه ریزی و دسته بندی محتوا در قالب مقاله یا مجموعه ای از پست های وبلاگ ، نویسنده قادر است هر نکته و موضوع ظریف را افشا کرده و فضایی برای رشد و تعامل با مخاطب ایجاد کند.

تعاملات در این حالت متمرکز شده است و نظرات ، اشتراک گذاری ها و دیدگاه ها در رسانه های اجتماعی مستقیماً با موضوع مرتبط است.

قصه گویی بر اساس محتوا

محتوای سریال یک اهرم نگهدارنده است.

هدف اکثر استراتژی های تولید محتواخواننده به موضوع و محتوای سایت علاقه مند است. با موضوعات کوتاه در هر پست ، فرصت های بیشتری برای ارتباط با خواننده و تقویت آن ارتباط وجود خواهد داشت. به جای ارسال پیام متنی به مخاطبان و امیدوار بودن آنها توسط همان پیامک تشویق شده و از سایر قسمت های سایت دیدن کنند ، می توانید از چندین پیوند برای تسهیل این تعامل و ارتباط استفاده کنید.

هرچه محتوای شما قانع کننده تر و دسترسی به آن آسان تر باشد ، برای موتورهای جستجو بهتر است.

محتوای سریال اجازه استفاده از نویسندگان متعدد را می دهد.

اگرچه استفاده از یک نویسنده برای ایجاد مقالات و نشریات در سایت ها معمول است ، اما برخی از استراتژی های جدیدتر ایجاد محتوا استفاده از نویسندگان متعدد را برای جلوگیری از رکود و تکرار محتوا توصیه می کنند. اگر وبلاگ یا کسب و کار شما تمایل دارد علاوه بر محتوای اصلی از اخبار یا موارد اضافی دیگری نیز استفاده کند ، استفاده از نویسندگان با استعداد زیاد به شما کمک می کند تا محتوای خود را از محدوده خارج کرده و مخاطبان خود را افزایش دهید.

حتی اگر محتوای سریال نیاز به تداوم داشته باشد ، شما می توانید آن را به عنوان یک داستان منسجم ارائه دهید ، به شرطی که پست ها را قبل از ارسال در سایت مرور کرده و بین آنها ارتباط معنایی برقرار کنید.

محتوای سریال مطمئناً تمام کمبودهای شما در بازاریابی محتوا را برطرف نمی کند ، اما این مفهوم بسیار مهم است و باید در هر استراتژی محتوا مورد توجه قرار گیرد. محتوای سریال را می توان برای هر نوع وبلاگ ، مقاله یا حتی محتوای ویدیویی اعمال کرد و موضوعات جدیدی را برای همه معرفی کرد.

چگونه می توان محتوای بیشتری با پست های سریال ایجاد کرد؟

شاید درباره ایجاد محتوای حماسی مطالبی خوانده باشید. لازم به ذکر است که یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد محتوای حماسی ، استفاده از سریال است.

محتوای سریال مفهوم جدیدی در دنیای نشر نیست. روزنامه های قدیمی و فعلی احتمالاً از این روش برای ایجاد محتوا استفاده کرده اند. برنامه های تلویزیونی همچنین از سریال ها برای جذب بیننده و ایجاد کنجکاوی در مورد اتفاقات بعدی استفاده می کنند. Netflix دارای سری های کوچک و بزرگ با نسخه اصلی است. برخی از آگهی های تبلیغاتی حتی به صورت سریال پخش می شوند و مخاطبان را مجبور می کند تا پایان داستان آنها را دنبال کنند.

ایجاد و انتشار سریالها چندین مزیت مهم دارد. اول ، به شما امکان می دهد محتوای طولانی تری ایجاد کنید. دوم ، این حس کنجکاوی خواننده را برمی انگیزد که به وبلاگ شما بازگردد و بقیه داستان را بخواند.

علاوه بر این ، پست های وبلاگ سریالی راهی عالی برای بهبود نام تجاری شما هستند ، زیرا تأثیر بیشتری بر محتوای مخاطبان شما نسبت به محتوای معمولی خواهد داشت.

همچنین ، فراموش نکنیم که محتوای سریال چقدر می تواند برای سئو مهم باشد. محتوای داخلی اجازه استفاده از پیوندهای داخلی را می دهد و پس از ترافیک نیز یکی از مزایای این استراتژی است. این بدان معناست که یک پست سریال نقش کلیدی در بهبود ترافیک سایت خواهد داشت. علاوه بر این ، از آنجا که تمام محتوای سریال در مجموعه کلی تری قرار می گیرد ، ایجاد و انتشار آنها آسان تر خواهد بود.

مطالب سریال برای وبلاگ

این بخش نکاتی را برای ایجاد محتوای آسان با سریال ارائه می دهد:

مطالب خود را تازه نگه داریدبه

وقت خود را برای ایجاد محتوای محدود در زمان هدر ندهید. اگر محتوایی دارید که می توانید برای مدت طولانی مانند یک سال ارائه دهید ، استفاده از پست های سریال یک راه حل عالی است.

مطالب خود را به اشتراک بگذاریدبه

هنگامی که مشکل محدودیت محتوا را حل کردید ، آن را به بخشهای کوچکتر تقسیم کنید. به این ترتیب ، مجبور نیستید برای هر پست متن طولانی بنویسید ، اما می توانید آن را کوتاه تر اما دقیق تر کنید. هر پست باید کامل و مستقل باشد ، اما در عین حال باید ارتباط معنایی با پست بعدی داشته باشد و متفاوت از آن به نظر برسد.

طرح بندی هر پست را مشخص کنیدبه

همیشه برای هر پست یک طرح کلی داشته باشید تا از تکرار مطالب در پست ها جلوگیری شود. هر پست باید به طور مستقل معنی و عملکرد خاص خود را داشته باشد ، اما باید ارتباط معنایی یکپارچه ای با سایر نشریات داشته باشد و یک داستان مشترک را بیان کند.

برای انجام این کار ، می توانید یکی را انجام دهید تقویم محتوا یک حرفه ای ایجاد کنید تا بتوانید هر روز بدون هیچ مشکلی محتوای سریال ایجاد کنید.

من اطلاع می دهمبه

هنگامی که یک پست جدید یا مجموعه ای از پست های جدید ارسال می کنید ، ابتدا به پست قبلی پیوند دهید و آنچه را که قبلاً خوانده است به گیرنده یادآوری کنید. همچنین اطلاعات مربوط به پست بعدی را ارائه دهید و به مخاطب یک دید کلی از آنچه خواننده در ادامه می خواند ارائه دهید. در نهایت ، می توانید پیوندهای مربوط به مطالب قبلی را در پست خود قرار دهید.

برنامه خود را تنظیم کنیدبه

هنگامی که تصمیم به انتشار یک پست سریال می گیرید ، قطعاً قبل از شروع به ارسال یک برنامه کلی نیاز دارید ، اما لازم نیست همه پست ها را بنویسید. در مقابل ، برنامه شما می تواند به شما در تعیین مراحل مناسب کمک کند.

آیا پست های سریال خود را هر هفته یا هر دو هفته یا ماهانه منتشر خواهید کرد؟ قبل از شروع دوره چاپ به خواننده اطلاع دهید و تمام تلاش خود را برای پیروی از این برنامه انجام دهید. در غیر این صورت ، خواننده علاقه چندانی به پیگیری پست ها نخواهد داشت.

نکته: لیستی از مخاطبین خود تهیه کرده و پس از انتشار هر پست ، مانند ارسال ایمیل ، آنها را مطلع کنید.

ایجاد پست های سریال یک راه سریع و آسان برای ایجاد محتوا است ، زیرا هر موضوع به بخشهای کوچکتر تقسیم می شود که انتشار آنها آسان تر است.

علاوه بر این ، هنگامی که کار به عنوان انتشارات سریالی انجام شد ، می توان آن را به روش دیگری منتشر کرد تا کل محتوا در دسترس مخاطبان شما قرار گیرد. به این ترتیب ، محتوای شما به عنوان یک متخصص برای مخاطب جذابتر خواهد بود.

نتیجه

محتوای سریال راهی ارزشمند برای دستیابی به مخاطبان بیشتر با محتوای سایت است. در این مقاله ، ما سعی کرده ایم این مفهوم را به طور کامل بررسی کرده و مزایای آن را بررسی کنیم.

آیا تا به حال محتوای سریال برای مخاطبان خود نوشته اید؟ آیا نمونه هایی از مارک هایی را می شناسید که از مفهوم محتوای سریال استفاده کرده اند؟ در قسمت نظرات ، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : https://techtip.ir/

منتشر شده در بلاگ

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید