22
ژوئن

مایکروسافت برای ایجاد Native Cloud Gaming با خالق پورتال همکاری کرد

این مشارکت به طراحی بازیهایی که به طور خاص برای سخت افزارهای مبتنی بر ابر طراحی شده اند کمک خواهد کرد.


دسترسی به xCloud بتا در دستگاه های مختلف

کم کم بازی های ابری بلند می شوند. با این حال ، در حال حاضر در درجه اول برای تقلید یا تکثیر سخت افزار دنیای واقعی استفاده می شود. مایکروسافت می خواهد با طراحی بازیهایی که مخصوص بازیهای ابری طراحی شده اند ، آنرا تغییر دهد و برای کمک به رسیدن به هدف خود یک مشت خلاقانه ارائه می دهد.

وقتی مایکروسافت و پورتال ها برای بازی های ابری با هم برخورد می کنند

همانطور که در مصاحبه با Polygon فاش شد ، مایکروسافت با کیم سوئیفت ، توسعه دهنده ای که در Portal و Left 4 Dead کار می کرد ، همکاری کرد تا به برنامه ریزی توسعه کمک کند. سوئیفت در کار قبلی خود ، Google Stadia ، تجربه زیادی در زمینه بازی های ابری دارد.

با تلفیق نیروهای خود ، این دو می توانند یک بازی “بومی ابر” بسازند. این یک بازی نخواهد بود که در ابتدا برای یک کنسول یا رایانه طراحی شده و سپس روی سخت افزار cloud قرار گرفته است. این یک بازی طراحی شده برای استفاده از ابر و فقط ابر است.

بنابراین یک بازی “ابر” چگونه به نظر می رسد؟ متأسفانه ، هنوز کسی نمی داند. حتی پیتر وایز ، مدیر انتشار استودیوی بازی ایکس باکس. در واقع ، اولین هدف این مشارکت این است که بفهمیم ابر چه کاری می تواند انجام دهد ، نه کنسول ها و رایانه ها.

به همین ترتیب ، انتظار داشته باشید که مایکروسافت در اواخر سال جاری میلادی همه چیز را به سمت بازی های ابری حرکت دهد. در حال حاضر یک گام عظیم پیش روی رقابت با Project xCloud و این بازی های جدید در فضای ابری برای افرادی که عاشق بازی هستند ، مهم نیست که در هر کجا هستند ، هیجان انگیز است.

Cloud-Native Game چگونه خواهد بود؟

شانه خالی ناشناخته مایکروسافت در مقابل بازی “بومی ابر” کمی ناامیدکننده است ، اما این بدان معنا نیست که نمی توانیم حدس بزنیم که یک بازی ابری بیش از یک کنسول یا یک بازی رایانه ای خواهد داشت.

اول ، این بازی در سیستم عامل های مختلف بسیار عظیم خواهد بود. ما فقط در مورد یک بازی متقابل کنسول بین کنسول ها و کامپیوتر صحبت نمی کنیم. تقریباً هر چیزی که بتوانید بصورت آنلاین بازی کنید ، دارای صفحه نمایش باشد و گیم پد یا صفحه کلید را بپذیرد ، بازی منصفانه ای است. تلفن ، تلویزیون ، Raspberry Pi شما ؛ همه اینها به دنبال شانه های لیگ های بزرگ برای تجربه ای هستند که واقعاً یک “بازی متقاطع” را تعریف می کند.

دوم ، بازی های آنلاین می توانند تعداد بازیکنان بسیار بیشتری را نسبت به بازیکنان فعلی پشتیبانی کنند. اگر هر ماشین ابری مجازی بازی را روی همان خوشه سرور اجرا کند ، این امکان وجود دارد. وقتی این اتفاق می افتد ، شما وضعیت گیج کننده اتصال افراد از هر کشور و هر نوع سرویس اینترنت در یک سرور را ندارید. فقط کاری کنید که هر ماشین مجازی از طریق LAN با یکدیگر صحبت کنند.

سوم ، مورد بازی های “در حال تکامل” وجود دارد. این بازی در حال حاضر پیرامون سخت افزار خاصی طراحی شده است ، خواه قدرت پردازشی یک کنسول خاص باشد و یا آنچه که هم اکنون گیمرهای PC در برج های خود دارند. با این حال ، سرویس های ابری می توانند به مرور زمان و بدون هیچ گونه هزینه اضافی ، سخت افزار را به روز کنند ، این بدان معنی است که بازی ها می توانند از مشخصات سخت افزاری در حال رشد بهره مند شوند.

البته همه اینها فقط حدس و گمان است. با این حال ، این یک نگاه اجمالی از آنچه ممکن است با بازی “ابر بومی” امکان پذیر باشد را نشان می دهد. ما فقط باید ببینیم که مایکروسافت در آستین چه چیزی قرار دارد.

سر مایکروسافت در ابر است

مایکروسافت در حال برنامه ریزی یک بازی است که به طور انحصاری در فضای ابری کار کند ، اگرچه ایده ای از معنای آن ندارد. با این حال ، آسمان در بازی های ابری حد مجاز است ، بنابراین چه کسی می داند آنها چه چیزی را نشان می دهند؟

اگر قبلاً بازی های ابری را تجربه نکرده اید ، خدمات زیادی وجود دارد که ارزش وقت گذاشتن را دارند. چه کسی می داند ، شما ممکن است خانه جدید خود را در ابر پیدا کنید!


خدمات بازی های ابری
7 بهترین سرویس بازی ابری برای پخش جریانی بازی های ویدیویی

در این مقاله ، لیستی از بهترین خدمات بازی ابری را برای کمک به شما در تصمیم گیری در صورت تمایل به عضویت در چه کسی ، تهیه می کنیم.

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.