29
مارس

مایکروسافت اپل را با Surface Pro علیه تبلیغات “BackBook” کنترل می کند

تبلیغ جدید مایکروسافت به طرز نامطلوبی تقلید مسخره انگیز MacBook را با آخرین Surface Pro مقایسه می کند.


سطح سطح عملکرد 7+

رقابت اپل و مایکروسافت مطمئناً از دهه 1990 تاکنون بسیار سرد شده است. اما حتی اگر رابطه بین این دو تیتان فناوری معمولاً بهبود یافته باشد ، این بدان معنا نیست که مایکروسافت بیش از گذشته احیا جدال قدیمی را برای اهداف بازاریابی کرده است.

در یک تبلیغ کوتاه که برای تبلیغ Microsoft Surface Pro 2-in-1 طراحی شده است ، مایکروسافت با محاسبه ضخیم نسبت به اپل ، دستگاه خود را با “BackBook” ظاهراً پایین تر مقایسه می کند. برای کسانی که در خانه تماشا می کنند ، ظاهرا BackBook در MacBook اپل تعبیه شده است.

مقایسه سیب های ضرب المثل با پرتقال

ماهیت تبلیغ این است که Surface Pro دستگاهی به مراتب انعطاف پذیرتر از MacBook است ، با قابلیت جدا کردن صفحه کلید برای استفاده از آن به عنوان تبلت ، همراه با پایه داخلی و موارد دیگر. لپ تاپ اپل (یا بهتر بگوییم جایگزین عمومی با نام تجاری X با الهام از اپل) در پس زمینه ای تاریک به تصویر کشیده شده است ، و در انجام کاری تقریباً هیجان انگیز موفق نیست.

این مقایسه البته تا حدودی ناعادلانه است. MacBook یک دستگاه ترکیبی مانند Surface Pro نیست و برای عملکردی مانند یک لپ تاپ سنتی طراحی شده است. مقایسه مناسب تر با iPad Pro است که صفحه کلید قابل جابجایی را ارائه می دهد و می تواند به عنوان تبلت استفاده شود. (به علاوه برای کسانی که آن را به عنوان یک نقطه فروش بزرگ برای یک محصول مایکروسافت ویندوز می دانند با سیستم عامل iPadOS اپل کار می کند.)

تبلیغ Microsoft Surface Pro در حساب توییتر این شرکت در توییتر به اشتراک گذاشته شد. در پایان با صفحه ای که از بینندگان می خواهد “ارتقا به سطح” را انجام دهند. یادداشت های همراه همراه که:

“محدوده 2 در 1 دستگاههای سطح با چند منظوره از لپ تاپ به رایانه لوحی در دسترس است که به شما امکان می دهد [to] در هر مکان و هر زمان کار می کند. برای یک نسخه ی نمایشی ثبت نام کنید. ”

تا به امروز ، این تبلیغ بیش از 1.1 میلیون بار مشاهده شده است. مشخص نیست که آیا مایکروسافت قصد دارد این کمپین را در سطح بین المللی راه اندازی کند یا تبلیغات بعدی را در همان سری ایجاد کند.

با رقبا سرگرم شوید

اپل معمولاً از مقایسه محصولات خود با محصولات ساخته شده توسط رقبا این روزها خودداری می کند. با این حال ، این ممکن است به ایجاد این زیرشاخه تبلیغات فنی کمک کند که رقبا را سرگرم می کند – شاید مهمترین آنها با سری Get Mac است که از 2006 تا 2009 پخش می شد.

این تبلیغات شامل مقایسه های کمدی بین بازیگران نمایندگی Mac و PC ویندوز بود ، اولی باسن و با اعتماد به نفس و دومی به عنوان عصبی و کمی خسته کننده نشان داده می شد.


2020-macbook-pro-apple-silicon-touch-bar-photoshop
اپل در حال طراحی مجدد MacBook Pro برای سال 2021 است

اتصال شارژ MagSafe احیا خواهد شد و انواع بیشتری I / O اضافه می شود ، اما Touch Bar مشخصاً از بین رفته است.

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.