28
جولای

لیست سفید فیس بوک چیست؟

با ظهور فرهنگ نفوذ اینترنت ، مارک ها آماده همکاری با سازندگان برای دستیابی به مشتریان جدید هستند. پیش از این ، دستورالعمل های مارک سنتی و شبکه های اجتماعی به مشتریان اجازه نمی دادند بدون حذف پست های مارک دار ، تبلیغاتی را انجام دهند.

با این حال ، فیس بوک تغییراتی را ایجاد کرده است که این امر را با لیست سفید امکان پذیر می کند. در اینجا آنچه شما باید در مورد لیست سفید بستر رسانه های اجتماعی بدانید آمده است.

لیست سفید چیست؟

لیست سفید فرایندی است که طی آن مارک ها اجازه تبلیغ شرکای خود را به عنوان افراد تأثیرگذار می دهند. این فرایند برعکس عمل می کند و افراد تأثیرگذار به برندها اجازه می دهند از نمایه های خود برای انجام اقدامات مربوط به تبلیغات استفاده کنند.

چندین مزیت همراه با لیست سفید وجود دارد مانند پیگیری عملکرد پست ، تنظیم از راه دور کپی کردن و تمدید تاریخ انقضا پست ها. به عنوان مثال ، پست های Facebook Stories ، که فقط 24 ساعت طول می کشد ، می توانند فراتر از آن باشند.

مطالب مرتبط: دلایل ممنوعیت حساب های تبلیغاتی توسط فیس بوک

لیست سفید همچنین با افزودن برچسب هایی در بالای لیست سفید ، شفافیت را افزایش می دهد تا نشان دهد این یک مشارکت پولی است. این ویژگی برای افراد با نفوذ مستقر در کشورهایی که قانون آنها را ملزم به افشای مشارکت تجاری می کند ، بسیار مفید است.

هنگامی که حساب اینفلوئنسر در لیست سفید قرار می گیرد ، مارک ها همچنین می توانند تبلیغات را از طریق این حساب انجام دهند و محتوا را برای یک مکان خاص تغییر دهند. علاوه بر این ، مارک ها همچنین مجاز به ارسال در تاریکی هستند ، جایی که محتوای تحت حمایت فیس بوک در تاریخ ، صفحه یا داستانهای سازنده ظاهر نمی شود.

گام به لیست صفحات سفید با نفوذ فیس بوک

اگر شما یک فرد تأثیرگذار هستید که می خواهید صفحه فیس بوک خود را به یک شریک تجاری اضافه کنید ، در اینجا چکار باید بکنید. ابتدا باید مطمئن شوید که مدیر کسب و کار فیس بوک شما تنظیم شده و به حساب های اجتماعی شما متصل است. در صورت امکان ، شما همچنین باید صفحه فیس بوک خود را تأیید کنید.

از صفحه Business Business نام تجاری خود ، به Accounts بروید و کلیک کنید صفحات. سپس انتخاب کنید همکاران را تعیین کنید. شما می توانید شناسه مدیر کسب و کار شرکتی را که می خواهید با آن کار کنید وارد کنید یا پیوند اشتراک آن را دریافت کنید.

FB Business Manager صفحات اختصاص دهید

اگر شناسه مدیر تجاری نام تجاری را دارید که قصد دارید با آن کار کنید ، را انتخاب کنید شماره شناسایی مشاغل و وارد آن شوید.

سپس سطح دسترسی موردنظر مارک ها را در بالای حساب خود انتخاب کنید. اکثر مارک ها فقط دسترسی استاندارد را فراهم می کنند ، بنابراین نیازی به دسترسی کامل اداری به آنها نیست.

دسترسی به مدیر بازرگانی FB

برخی از ویژگی هایی که می توانید به شرکای تجاری اجازه دهید از آنها استفاده کنند شامل ارسال محتوا ، تعدیل پیام ها و نظرات ، ایجاد تبلیغات ، بررسی عملکرد ، مدیریت وظایف و بررسی درآمد است.

مشارکت در مارک های مختلف متفاوت خواهد بود ، بنابراین می توانید بسته به آنچه از قبل توافق کرده اید دسترسی را شخصی سازی کنید. اطمینان حاصل کنید که این شرایط را روشن کرده اید و اجازه نمی دهید چیزی که فکر می کنید به نام تجاری شخصی شما آسیب برساند.

در آخر ، پیوند اشتراک گذاری را کپی کرده و برای شریک تجاری خود ارسال کنید. با این ارتباط ، مارک ها قادر خواهند بود از طریق حساب های Business Manager خود به کانال های شما دسترسی پیدا کنند. آنها از طریق مراحل بالا قادر به ایجاد تبلیغات ، پاسخگویی به پست ها یا انجام هر کاری هستند که به آنها اجازه می دهید.

از لیست سفید فیس بوک نهایت استفاده را ببرید

هنگامی که لیست صحیح انجام شود ، هر دو طرف به ایجاد و اشتراک گذاری محتوای موثر کمک می کند. به عنوان یک فرد با نفوذ ، می توانید برند خود را با استفاده از تحقیقات بازاریابی و بودجه شریک زندگی خود توسعه دهید. از طرف دیگر ، مارک ها از برخورداری نسبتاً انسانی از محصولات یا خدمات خود سود می برند.

لیست سفید فقط یکی از موارد زیادی است که می توانید به عنوان یک تأثیرگذار برای افزایش دسترسی خود انجام دهید. اگرچه ممکن است افزایش پیگیری و حضور در شبکه های اجتماعی کار زیادی باشد ، اما نوآوری های بسیاری وجود دارد که می تواند در این راه به شما کمک کند.


مدیر تبلیغات فیس بوک
اگر فیس بوک حساب تبلیغاتی شما را غیرفعال کرد چه باید کرد

اگر فیس بوک حساب Ad Manager شما را غیرفعال کرده است ، در اینجا کانال هایی وجود دارد که می توانید برای درخواست تجدیدنظر در تصمیم گیری استفاده کنید …

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده