16
آوریل

فیس بوک یک ابزار ارجاع کسب و کار را در خبر شما آزمایش می کند

ویژگی جدید به شما کمک می کند تجارت جدیدی را در سیستم عامل پیدا کنید.


ابزار راه اندازی مشاغل فیس بوک

فیس بوک در حال آزمایش ابزار جدیدی برای کشف مشاغل است که در پست ها و تبلیغات در خبر شما نمایش داده می شود. این ویژگی به شما پیشنهاد می دهد موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس محتوای پیشنهادی کسب و کار را بر اساس انتخاب خود به شما ارائه دهد.

فیس بوک تبلیغات بیشتری به تجارت می دهد

فیس بوک در پستی در وبلاگ فیس بوک برای تجارت از ابزار راه اندازی کسب و کار خبر داد و خاطرنشان کرد که این ویژگی می تواند به کاربران کمک کند “مشاغل جدیدی را که ممکن است خود پیدا نکرده باشند کشف و در نظر بگیرند.”

این ویژگی مجموعه ای از تصاویر مرتبط را در زیر پست ها و آگهی های شرکت های فروش مواد غذایی ، پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره نمایش می دهد. سپس می توانید بر روی تصویری که به آن علاقه دارید کلیک کنید و یک فید با مشاغل پیشنهادی به شما ارائه می شود.

این به روزرسانی احتمالاً پاسخی به سیاست ردیابی شفافیت برنامه اپل است که برنامه ها را مجبور به درخواست مجوز برای ردیابی داده های کاربر می کند. فیس بوک شکایت کرده است که این سیاست به کسب و کار کوچکی که در این سیستم عامل تبلیغ می کند آسیب خواهد رساند و حتی تا آنجا پیش رفته است که با انتشار اطلاعیه ای کاربران iOS را ترغیب می کند تا درگیر فعالیت ردیابی شوند.

فیس بوک با اپل می جنگد

Business Startup Tool یکی دیگر از روشهای هوشمندانه فیس بوک برای دور زدن سیاست ردیابی شفافیت اپل است. با دیدن آنچه کاربران بر روی آن کلیک می کنند ، فیس بوک می تواند اطلاعات مورد نیاز برای فروش تبلیغات را جمع آوری کند – همه اینها بدون پیگیری صریح کاربران است.


مکان های واکسیناسیون در فیس بوک
فیس بوک یافتن واکسن COVID-19 را برای شما آسان تر می کند

اعلان جدید به شما اطلاع می دهد که چه زمانی حق دریافت واکسن در کشور خود را دریافت کرده اید.

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.