فیس بوک بررسی کاربران در مورد تجربیات آنها با اخبار خبری را آغاز خواهد کرد

ممکن است به زودی نظر سنجی هایی را مشاهده کنید که از شما می پرسد چقدر الهام بخش پست است یا اینکه برخی از پست ها ارزش وقت گذاشتن را دارند.


facebook-app-on-smartphone-2

از آنجا که فیس بوک به طور بالقوه در حال آماده سازی تغییر الگوریتم News Feed خود است ، می خواهد صحبت های شما را درباره آن بشنود. اکنون نظرسنجی ها را بیشتر در خبرخوان خود مشاهده خواهید کرد و پاسخ به آنها می تواند به فیس بوک کمک کند تا بفهمد چه نوع محتوایی را بیشتر دوست دارید.

فیس بوک نظر شما را در مورد محتوای خوراک خبری شما می خواهد

یک پست در وبلاگ About About نشان داد که فیس بوک قصد دارد نظرسنجی های بیشتری را برای ارزیابی واکنش کاربران به برخی از پست ها منتشر کند. در یک نظرسنجی س askال خواهد شد ، “آیا شما سزاوار این پست نیستید؟” اگر چنین است ، پست های مشابه را در بالای خبر خود مشاهده خواهید کرد.

فیس بوک همچنین شروع به سال می کند که آیا پست های خاصی را الهام می گیرید. پاسخ به این پرسشنامه به فیس بوک کمک می کند تا درک کند که پست هایی که کاربران الهام می گیرند ، زیرا فیس بوک امیدوار است که محتوای الهام بخشی را در بالای News Feed قرار دهد.

پست های الهام بخش در فیس بوک

اعتبار تصویر: فیس بوک

فیس بوک همچنین قصد دارد درباره موضوعات خاص بازخورد دریافت کند. وقتی با پست هایی در ارتباط با موضوعاتی مانند سیاست ، مراقبت های بهداشتی یا ورزشی روبرو شدید ، ممکن است فیس بوک از شما بپرسد که آیا می خواهید این عناوین را بیشتر یا کمتر در خبرخوان خود مشاهده کنید.

علاوه بر این ، این پلتفرم تأیید می کند که کاربران اغلب شکایت می کنند که تعداد زیادی پست سیاسی ، و همچنین پست ها و نظرات “که تجربه اخبار آنها را نقض می کند” مشاهده می کنند.

مرتبط: فیس بوک یک ابزار ارجاع کسب و کار را در خبرخوان شما آزمایش می کند

برای پرداختن به این موضوع ، فیس بوک “تلاش خواهد کرد تا درک بهتری از انواع محتوا با این تجارب منفی داشته باشد.” به عنوان مثال ، فیس بوک ذکر می کند که می تواند تعداد واکنشهای عصبانی به یک پست را در نظر بگیرد تا مشخص کند چه چیزی ممکن است مردم دوست نداشته باشند.

سرانجام ، فیس بوک در تلاش است تا افراد را برای پنهان کردن محتوایی که دوست ندارند راحت تر کند. فیس بوک به کاربران این امکان را داده است تا مدت ها پست ها را پنهان کنند ، اما در حال حاضر این موارد چند لمس در پست است سه امتیاز منو.

اکنون فیس بوک قصد دارد یک مورد بزرگ را منتشر کند ایکس در گوشه سمت راست بالای پست ها ، به شما این امکان را می دهد که به سرعت پست هایی را که دوست ندارید پنهان کنید. وقتی پست ها را پنهان می کنید ، این پلتفرم سعی می کند از نمایش محتوای مشابه در خبرخوان شما در آینده جلوگیری کند.

فیس بوک گزینه های مخفی ارسال می کند

اعتبار تصویر: فیس بوک

فیس بوک در تلاش است تا خبرخوان خود را بهبود بخشد

امیدواریم که این تغییرات به مصرف کنندگان کمک کند کنترل بیشتری بر آنچه در خبرهایشان می بینند ، بدست آورند.

فقط به این دلیل که تصمیم گرفته اید با کسی در فیس بوک دوست شوید لزوماً به این معنی نیست که آنچه را او ارسال می کنید دوست دارید. به نظر می رسد که سرانجام فیس بوک به این موضوع پی برده و اولویت کمتری به ارسال پست از طرف دوستان و گروه ها داده و در عوض بر روی تنظیمات شخصی تمرکز خواهد کرد.


لوگوی تلفن هوشمند فیس بوک
3 راه فیس بوک به شما امکان کنترل بیشتر خبرخوان 2021 را می دهد

فیس بوک چندین روش جدید برای کنترل آنچه در خبرخوان شما نشان داده شده معرفی کرده است …

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.

دیدگاهتان را بنویسید