27
آگوست

روش های اصولی توسعه محتوا سایت و شبکه اجتماعی

آیا فکر می کنید روند ایجاد محتوا تنها پس از بارگذاری آن در سایت شما به پایان می رسد؟ قطعا نه! البته راه های زیادی برای زنده نگه داشتن محتوای شما وجود دارد. در این راستا ، سه استراتژی تولید محتوا مهم برای به روز رسانی محتوا وجود دارد. این تعیین اهداف جدید دیگری برای حفظ محتوا ، تجدید نظر و جمهوری سازی است.

ایده قبلی را مجدداً مورد هدف قرار دهید یا دوباره بررسی کنید. اگر می توانید اهداف محتوای خود را از زوایای مختلف بررسی کنید ، این بدان معناست که می توانید به عملکرد هوشمندانه خود ادامه دهید ، به ویژه هنگام نظارت بر مخاطبان خود از طریق انواع کانال های مجازی شبکه. البته ، اگر برای تولید محتوای خود سرمایه گذاری زیادی کرده اید تا مخاطب متوجه محتوای شما شود ، فقط باید محتوای خود را با توجه به کانالی که قصد دارید بررسی کنید.

با انجام این کار ، متوجه خواهید شد که بررسی مجدد اهداف محتوایی شما ، اگر قبل از انتشار انجام شود ، عملی تر و مثرتر خواهد بود. بنابراین ، اگر در بحبوحه طوفان فکری ، ذهن شما در حال جستجوی ایده های جدید است و فکر می کنید که ایده های شما بیشتر از قدرت کانال دهی است یا برای کسب درآمد آنلاین بسیار عمیق هستند ، پس باید اقدام کنید. به انجام موارد زیر ادامه دهید:
راهبردهای هدایت و اجرای ایده های جدید.

اگر فکر می کنید که تحقیقات و مطالعات شما در قالب یک ارائه مهم ارائه شده است ، باید بتوانید نتایج را بنویسید. از طرح های گرافیکی برای تزئین بهتر آنها و ارائه نکات مهم و ضروری در قالب نمایش اسلاید و ارائه استفاده کنید ، سپس انواع فرم هایی را که با آنها محتوا را ایجاد کرده اید از طریق پیوند به هم وصل کنید.

بررسی کنید و ببینید آیا اینفوگرافیک طراحی شده می تواند در جای دیگری ارسال شود؟ برای اینکه در این مرحله تجدید نظر نکنید ، هنگام استفاده از اینفوگرافیک و حفظ برخی از محتوای آن در سطح متوسط ​​، باید از آنها در VPN ها نیز استفاده کنید. پس از طراحی اینفوگرافیک ، فرم تکمیل شده را در سایت بارگذاری کرده و نسخه ای مختصر برای شبکه های اجتماعی در نظر بگیرید.

عکس شما چگونه اثبات می شود؟ وقتی صحبت از عکاسی یا طراحی گرافیکی به میان می آید ، به این فکر نکنید که سایت شما چگونه آن تصویر را نمایش می دهد ، بلکه به بروشورها یا طراحی کاتالوگ ها برای اشتراک گذاری فکر کنید.

تا کنون از کار با چند نفر از مشتریان خود لذت برده اید و از همکاری با شما راضی هستند؟ برای اینکه سایر کاربران از فعالیتهای گذشته شما مطلع شوند ، باید فرایند کار خود را مانند اسناد در سایت بارگذاری کنید. سپس مشتریان جدید شما می دانند که کار با شما چگونه است.

محتوا اصولی همیشه سبز

محتوایی که تولید می کنید ممکن است محدود به زمان یا مکان نباشد و همیشه علاقه مخاطب را برانگیزد. تبریک می گویم! زیرا محتوایی که تولید می کنید محتوا همیشه سبز است. این نوع محتوا معمولاً با استراتژی های بسیار دقیق از قبل برنامه ریزی شده است. البته ، به خاطر داشته باشید که بسیاری از محتواهای همیشه سبز به طور تصادفی تولید می شوند.

همانطور که اشاره کردیم ، فرآیند تولید محتوا پس از بارگذاری به پایان نمی رسد ، اما در دراز مدت ، محتوای شما نیاز به ویرایش و بررسی دارد. در تیم تولید محتوا ، یک نویسنده همیشه باید مسئول تجزیه و تحلیل محتوای قدیمی باشد. او کلمات کلیدی و عبارات منقضی شده را مرور و به روز می کند.

Google Trends یکی از مهمترین ابزارها برای ویرایش محتوای قدیمی و قدیمی است. می توانید از این ابزار برای تجزیه و تحلیل و ارزیابی تراکم عبارات و کلمات مختلف استفاده کنید. این ابزار به شما می گوید که از کدام کلید واژه می توانید برای جایگزینی و تغییر کلمات دیگر استفاده کنید.

تولید محتوا شبکه اجتماعی اصولی

تصور کنید ، برای لحظه ای شما را به دنیای کارل هدایت کرده اند. شبکه های اجتماعی بخش مهمی از ابزارهای دیجیتالی هستند که ارتباط با بینندگان در کاهش هزینه تولید محتوا برای ایده ها و خلاقیت موثر است. در مرحله بعد ، باید به تیم رسانه های اجتماعی خود بگویید که چه نوع محتوایی را می خواهید به مخاطبان خود ارائه دهید. همه این مراحل به ما کمک می کند بینندگان رسانه های اجتماعی خود را بهتر بشناسیم.

در اکثر شرکت های بازاریابی دیجیتال و سایر مشاغل اینترنتی ، این دو گروه یک هدف مشترک را دنبال می کنند. اگر شرکت یا سازمان شما این مزیت را ندارد ، مطمئن شوید تیم های تولید محتوا و مدیریت رسانه های اجتماعی با هم کار می کنند. شما باید مطمئن شوید که دو تیم با هم کار می کنند. در این صورت ، نتایج خوبی را در شبکه های اجتماعی تجاری یا شرکتی خود به دست خواهید آورد. افزایش ترافیک ، افزایش لایک و بازخورد مثبت نتیجه همکاری موفق بین تیم های تولید محتوا و رسانه های اجتماعی است.

در اینجا نکته بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن توجه شود. باید بدانید که تنها دلیل افزایش بازدید سایت ، حضور در شبکه های اجتماعی و ایجاد محتوا در این فضا است. بنابراین ، تمام محتوا نباید منحصراً به کاربران رسانه های اجتماعی ارائه شود. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی پوشاک و کفش هستید ، به احتمال زیاد بر عباراتی مانند جستجوی کلمات کلیدی و خرید آنلاین کفش تمرکز می کنید. می توانید در مورد مارک های اجتماعی و مد در رسانه های اجتماعی صحبت کنید و مشتریان خود را به روز نگه دارید.

شما باید تعداد نویسندگان مورد نیاز خود را ، چه مستقیم و چه از راه دور ، برای اجرای و تحویل سفارشات مشتری خود بدانید. در مرحله تغییر اندازه ، می توانید میزان منابع را افزایش داده و برای تولید محتوا از طریق انواع روش های جدید آماده شوید. فقط باید با کمک هایی که به دیگران می کنید تبعیض آمیزتر عمل کنید. فقط باید با کمک هایی که به دیگران می کنید تبعیض آمیزتر عمل کنید.

افزایش یا تغییر اندازه محتوا تنها مربوط به افزایش تعداد ورودی های سایت نیست ، بلکه مساله مهمی برای بهبود و افزایش میزان محتوایی است که بینندگان می خواهند در دسترس قرار دهند. بنابراین ، علاوه بر اینکه به افزایش ترافیک سایت فکر می کنید ، باید سهم و نرخ تبدیل خود را نیز افزایش دهید. برای تغییر و سرمایه گذاری ، باید زمینه هایی را مشخص کنید که در گذشته نمی توانستید در آنها سرمایه گذاری کنید.

اگر در گذشته نتوانسته اید نام خود را مطرح کرده و درباره برند خود صحبت کنید ، اکنون می توانید این کار را انجام دهید. تغییر فرایند مدیریت یکی از راههای سرمایه گذاری و افزایش نرخ تبدیل است. البته ، باید اطمینان حاصل کنید که اعضای تیم شما از تغییرات انجام وظایف اداری مطلع هستند. برای انجام دقیق کار خود یک متخصص پیدا کنید. مخصوصاً نویسنده ای که حرفه ای کار می کند.

در این مرحله ، شما باید یک متخصص تولید محتوا را که در ویرایش محتوا تخصص دارد ، برای نتایج بهتر در نظر بگیرید. برای مشاهده و کنترل پیوندها و برچسب های استفاده شده. علاوه بر این ، می تواند محتوای قدیمی شما را به روز کند. مطمئن شوید که محتوای شما کارآمد است.