14
مه

رشد مشترکان دیزنی + پس از افزایش قیمت در حال کند شدن است

دیزنی + انتظار تحلیلگران از 5.7 میلیون مشترک را از دست داد.


دیزنی + در تلفن هوشمند شما

دیزنی + در سه ماه اول سال 2021 8.7 میلیون حساب جدید به هزینه اشتراك پرداختی جهانی خود اضافه كرد. هم اكنون 103.6 میلیون مشترك پولی وجود دارد ، اما به نظر می رسد رشد رشد كند است.

دیزنی + 8.7 میلیون مشترک جهانی جدید به دست آورده است

این شرکت در به روزرسانی سود سه ماهه این موضوع را فاش کرده است [PDF document]با بیان اینکه دیزنی + از 3 آوریل 2021 دارای 103.6 میلیون مشترک پرداخت شده در سطح جهان است. شماره جهانی دیزنی شامل Disney + Hotstar است که در هند موجود است و به زودی در بازارهای دیگر گسترش می یابد.

برای مقایسه ، Disney + در آوریل 2020 فقط 33 میلیون مشترک داشت.

به نقل از ورایتی ، تحلیلگران وال استریت انتظار داشتند که دیزنی + 14.4 میلیون مشترک جدید در ژانویه ، فوریه و مارس 2021 به مشترکان خود اضافه کند ، که باعث می شود پایگاه مشترکین سرویس به 109.3 میلیون حساب پرداخت شده گسترش یابد.

با این حال ، دیزنی + با 5/7 میلیون انتظارات را از دست داد.

مرتبط: نحوه حل مشکلات + دیزنی

مدیر عامل شرکت دیزنی ، باب چاپک انتظار دارد با کاهش بیماری همه گیر کنونی و راه اندازی این فیلم و نمایش های تلویزیونی ، رشد مشترکین رشد کند.

این اولین بار است که Disney + از زمان آغاز به کار این سرویس در 12 نوامبر 2019 در ایالات متحده ، شاهد کاهش رشد مشترکان خود است. این سرویس ویدیویی گزارش می دهد که در اوایل سال 2021 94.9 میلیون مشترک دارد. و در جلسه سالانه سهامداران بعدی ، این شرکت اعلام کرد که از 9 مارس 2021 100 میلیون مشترک دارد.

اما اکنون دیزنی + شاهد کاهش سرعت مشترک جهانی خود است.

چرا رشد + دیزنی کاهش می یابد؟

منطقی ترین توضیح در مورد رشد کندتر در سه ماهه اول تقویم سال 2021 ، افزایش قیمت دیزنی + در بسیاری از کشورها و مناطقی است که این سرویس فعالیت می کند. دیزنی + با راه اندازی در ایالات متحده با قیمت 6.99 دلار ، 5.99 پوند در انگلیس و 6.99 یورو در اروپا ، ماهانه خدمات استریم کاملاً مستقیمی را ارائه داد.

پس از تنظیم قیمت ، مردم در ایالات متحده یک دلار اضافی برای اشتراک + دیزنی خود با قیمت جدید 7.99 دلار پرداخت می کنند. در انگلیس و اروپا ، مشترکان باید کمی بیشتر ، به ترتیب 7.99 و 8.99 یورو بپردازند.

مرتبط: نتفلیکس در مقابل دیزنی +: کدام یک بهتر است؟

این یک افزایش برنامه ریزی شده بود — دیزنی برای تأمین بودجه محتوای اصلی خود هزینه زیادی کرد ، با نمایش های اختصاصی بر اساس شخصیت های محبوب مارول و جنگ ستارگان.

چگونه دیزنی + از 0 به 100 میلیون مشترک رسید

این سرویس به لطف طیف گسترده ای از محتوا که از مارک های قدرتمندی که دیزنی طی این سال ها خریداری کرده است مانند پیکسار ، مارول ، جنگ ستارگان و نشنال جئوگرافیک ، فقط در مدت 18 ماه از 0 به 100 میلیون مشترک رسید.

علاوه بر این ، دیزنی + فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی تولید شده توسط استودیوهای والت دیزنی و تلویزیون والت دیزنی و همچنین فیلم ها و نمایش های تلویزیونی اصلی را ارائه می دهد.

در دسامبر سال 2020 ، دیزنی بخش جدیدی از ستاره را نیز پر از برنامه های تلویزیونی و فیلم های بزرگسالان راه اندازی کرد. به این ترتیب ، میزان مطالب موجود در دیزنی + را دو برابر کرد و سرویس را از یک بستر خانواده محور به چیزی تبدیل کرد که همه می توانند از آن لذت ببرند.


دیزنی + روی تلفن
آیا دیزنی + هنوز ارزش پول خوبی دارد؟

دیزنی + محتوای اختصاصی بیشتری دریافت می کند ، اما اکنون گران تر است. ارزش پولش را داشت؟

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.