حتی LinkedIn هم اکنون در حال شبیه سازی Clubhouse است

گفتگوی زنده صوتی در حال حاضر با داشتن لینکدین در پشت فیس بوک ، توییتر و تلگرام شدیدترین چت است.


آرم LinkedIn روی پنجره چاپ شده است

احتمالاً درباره Clubhouse شنیده اید: یک برنامه گفتگوی صوتی فقط دعوت کننده iOS که چنان محبوب شده است که سایر پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی سعی در کپی کردن آن دارند. Clubhouse برای اولین سالگرد خود ، که تقریباً دو هفته پیش در 17 مارس بود ، به موقع از 13 میلیون بارگیری (به گفته اپ آنی) پیشی گرفت.

با توجه به مخاطبان بیشتری که به نظر می رسد Clubhouse به دنبال جذب آن است ، فکر می کنید LinkedIn یکی از اولین برنامه هایی باشد که چیزی برای رقابت با آن ایجاد می کند. در واقع ، LinkedIn اخیراً برنامه های آینده خود را فاش کرده است.

LinkedIn ویژگی های صوتی مشابه Clubhouse را آزمایش می کند

پنج روز پس از انقضا A آلساندرو پالوزی ، محقق برنامه در مورد ویژگی های آینده ریمکس توییتر Snapchat ، متوجه شد که LinkedIn روی اتاق های صوتی زنده کار می کند.

طولی نکشید که LinkedIn این سو. ظن را تأیید کرد. این شرکت در حال آزمایش ویژگی های صوتی جدید است و می گوید این تجربه با سایر رقبای Clubhouse متفاوت خواهد بود زیرا با هویت حرفه ای کاربران LinkedIn مرتبط خواهد بود (برخلاف مشخصات اجتماعی معمولی که غالباً اغراق شده یا جعلی است).

سخنگوی LinkedIn ، سوزی اونز به TechCrunch گفت: “ما در حال بررسی چگونگی انتقال صدا به سایر قسمت های LinkedIn مانند رویدادها و گروه ها هستیم تا اعضای ما حتی راه های بیشتری برای برقراری ارتباط با انجمن خود داشته باشند.”

تاریخچه تبلیغات کلوپ هاوس

گفتگوی صوتی مفهوم جدیدی نیست – برنامه هایی مانند Discord ، Skype و Zoom از سال ها قبل وجود داشته است ، اما کلاب هاوس اولین کسی بود که در یک مکالمه صوتی نقش بلندگو و شنونده را به هر فرد اختصاص داد. این شبیه پادکست زنده است که در آن اعضای مخاطب می توانند گاه به گاه به مکالمه میزبانی شده توسط شخص دیگری گوش دهند.

نماد برنامه Clubhouse

به نظر می رسد توییتر اولین شبکه بزرگ اجتماعی است که متوجه شده است قالب Clubhouse یک معامله بزرگ خواهد بود ، بنابراین Spaces را در دسامبر سال 2020 راه اندازی کرد. سپس فیس بوک تأیید کرد که در فوریه گذشته یک برنامه رقابتی را اجرا می کند.

مارس 2021 ماه کلون های جدید Clubhouse شد: اینستاگرام اعلام کرد که در حال کار بر روی اتاق های صوتی است ، تلگرام گفتگوی صوتی 2.0 را راه اندازی کرد و Spotify آزمایشگاه های بتی را نیز به دست آورد که احتمالاً به این اقدام نیز پیوست.

تیم توسعه LinkedIn در ماه مارس مشغول کار شدند

دشوار است بدانید که آیا اتاق های صوتی زنده مهمترین چیز بعدی هستند یا اینکه تا پایان همه گیر همه سوار می شوند. هنوز هم ، ویژگی های صوتی به زودی از هر دو طریق به LinkedIn وارد می شوند.

همچنین همین روز برای فیلم ها و ابزارهای جدید ایجاد LinkedIn اعلام شد! به نظر می رسد که بستر اشتغال محور امیدوار است که امسال پیشرفت های بزرگی داشته باشد ،


نمایه تلفن هوشمند متصل
استوری های جدید LinkedIn نمایه شما را زنده می کنند

چرا وقتی فقط می توانید این کار را انجام دهید ، به نمایه LinkedIn خود اجازه صحبت می دهید؟

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.

دیدگاهتان را بنویسید