23
مه

توییتر پیش نمایش فضاهای بلیط قبل از راه اندازی آن

هر کسی با بیش از 1000 دنبال کننده و بالای 18 سال بتواند میزبان Ticketed Spaces شود.


برنامه توییتر روی تلفن

توییتر در اوایل ماه مه اعلام کرد که Ticketed Spaces را در سالن های صوتی زنده خود ، Spaces معرفی می کند. این به سازندگان امکان می دهد با استفاده از سیستم بلیط از محل زندگی خود درآمد کسب کنند.

قبل از راه اندازی این ویژگی ، توییتر یک بررسی اولیه از نحوه کار فضاهای بلیط ، حداقل شرطی را که شخص باید برای میزبانی از فضاهای پرداخت شده برآورده کند و مقدار درآمد خود را به عنوان هزینه در سیستم عامل انجام دهد ، بررسی کرد.

فضاهای بلیط در ابتدا در ایالات متحده در دسترس خواهد بود

توییتر Ticketed Spaces را در کنار The Verge تجسم کرده و الزامات مختلفی که سازنده برای میزبانی Spaces پولی باید داشته باشد را با جزئیات شرح داده است. این ویژگی در هفته اول ماه ژوئن در ایالات متحده به طور مستقیم پخش می شود.

برای واجد شرایط بودن برای میزبانی از فضاهای بلیط ، باید بیش از 1000 دنبال کننده داشته باشید ، بیش از 18 سال داشته باشید و در 30 روز گذشته میزبان سه مکان باشید. توییتر برای رسیدگی به پرداخت بلیط با Stripe همکاری کرده است و شما باید یک حساب Stripe داشته باشید.

اگرچه Ticketed Spaces فقط در ایالات متحده موجود است ، هر کاربر توییتر در سراسر جهان قادر به خرید بلیط است.

جزئیات اشتراک درآمد بلیط توییتر

در مورد تقسیم درآمد ، توییتر می گوید 80 درصد درآمد را به محض دریافت تخفیف اپل و گوگل دریافت می کند. به عنوان مثال ، اگر بلیط خود را به قیمت 10 دلار بفروشید ، ابتدا گوگل یا اپل 30 درصد تخفیف می گیرند.

از 7 دلار باقیمانده شما 5.6 ​​دلار دریافت خواهید کرد و مبلغ باقیمانده از توییتر دریافت می شود. این شرکت همچنین هزینه معاملات Stripe را به عنوان بخشی از هزینه های سیستم عامل خود پوشش می دهد.

علی رغم معرفی Ticketed Spaces در اوایل ماه ژوئن در ایالات متحده ، Twitter فقط امکان انتخاب نامزدها را در ابتدا فراهم می کند. اولین برنامه ها طی چند هفته بررسی می شوند. این شرکت می خواهد Ticketed Spaces را ابتدا با گروه کوچکی از شرکت کنندگان امتحان کند ، قبل از اینکه آن را برای هرکسی که معیارها را داشته باشد باز کند.

مرتبط: نحوه کار توییت های جدید انتخاب شده توییتر

توییتر به سرعت ویژگی های جدیدی را به فضاها اضافه کنید

توییتر به سرعت در حال توسعه Spaces و افزودن ویژگی های جدید به آن است. این شرکت در اوایل ماه مه با بیش از 600 دنبال کننده Spaces را برای همه باز کرد. همچنین برخی از ویژگی های جدید دیگر را برای Spaces اعلام کرد ، از جمله امکان برنامه ریزی یادآوری برای Spaces آینده. این شرکت همچنین در تلاش است تا سازندگان بتوانند فضایی با چندین بلندگو را میزبانی کنند.

برای مقایسه ، رقبای اصلی Twitter Spaces ، Clubhouse ، اخیراً در اندروید راه اندازی شده است و همچنان فقط با دعوت در دسترس است.

توییتر همچنین در حال کار بر روی سرویس اشتراکی به نام Twitter Blue است که به عنوان بخشی از آن ویژگی های اضافی را با قیمت 2.99 دلار در ماه به مشترکان ارائه می دهد.


شبکه های اجتماعی نشان داده شده در تلفن
5 سیستم عامل رسانه اجتماعی برای بررسی در سال 2021

از فیس بوک و اینستاگرام خسته شده اید؟ این شبکه های اجتماعی جایگزین ارزش بررسی دارند.

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.