بیوه سیاه و کرولا همان روز نمایش در سینماها به دیزنی + می رود

سالن های نمایش هنوز عادی نشده اند. دیزنی برنامه های انتشار خود را بر این اساس تنظیم کرده است.


عنکبوت

برای یادآوری اینکه پنجره های تئاتر زودتر از COVID به حالت عادی بر نمی گردند ، دیزنی اعلام کرده است که فیلم انفرادی آینده ، مشتاقانه منتظر بیوه سیاه و کرولا ، همزمان با ورود به سینماها در دیزنی + آغاز خواهد شد.

در ابتدا قرار بود هر دو فیلم سینماها قبل از اینکه بعداً برای فیلم های درخواستی و سایر سرویس های ویدیویی خانگی هدف قرار بگیرند ، به سینماها برود. با این حال ، دیزنی خواستار این نسخه ترکیبی است که بر اساس چالش مداوم – و متعاقب آن گیشه ناامید کننده – نمایش های تئاتر ارائه می شود.

فقط دسترسی نخست

کریم دانیل ، رئیس توزیع رسانه و سرگرمی دیزنی در بیانیه ای گفت: “اطلاعیه امروز نشان دهنده تمرکز ما بر ارائه انتخاب مصرف کننده و ارائه خدمات به تغییر تنظیمات مخاطب است.

با این حال ، هر دو فیلم فقط با توجه به میزان معمول اشتراک + دیزنی برای بینندگان در دسترس نخواهند بود. علاوه بر هزینه منظم ماهانه ، بینندگان باید هزینه اجاره اضافی – به احتمال زیاد 30 دلار – برای سرویس Premier Access بپردازند. این همان مدلی است که دیزنی برای نسخه های قبلی خود از مولان و رایا و آخرین اژدها استفاده کرده است.

فیلم انفرادی مارول The Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون در 9 جولای اکران می شود. در ابتدا قرار بود از اول ماه مه سال 2020 به سینماها بیاید. با این حال ، به دلیل ادامه اثرات همه گیری ویروس کرونا ، برای بیش از یک سال جابجا شد. در همین حال ، 101 داستان عقب مانده از Dalmatian ، Cruella ، با بازی Emma Stone ، در تاریخ 28 مه به دیزنی + می رسد.

دیزنی می گوید این دو فیلم در آن تاریخ ها در “بیشتر + بازارهای دیزنی” اکران می شوند. این احتمال وجود دارد که همه چیز بسته به نمایش تئاتر در کشورهای مربوطه اندکی متفاوت باشد. دیزنی هنوز مشخص نکرده است که این دو فیلم با هزینه عادی اشتراک ماهیانه به سرویس عادی + دیزنی اضافه می شود. بر اساس الگوی استفاده شده توسط مولان ، آنها می توانند با دیزنی معمولی + سه ماه پس از سالن های نمایش و Premier Access به آنجا برسند.

100 میلیون اشتراک و شمارش

علاوه بر این ، دیزنی اعلام کرد که فیلم مارول شانگ چی و افسانه ده حلقه چند ماه به 3 سپتامبر 2021 منتقل شده است.

این شرکت برق سرگرمی اخیراً فاش کرده است که سرویس پخش جریانی آن ، دیزنی + ، در حال حاضر بیش از 100 میلیون مشترک بوده است. برای سرویسی که فقط در نوامبر 2019 ، درست قبل از شروع رکود اقتصادی ناشی از ویروس کرونا راه اندازی شد ، این یک موفقیت کاملاً چشمگیر است.

در همان زمان ، پرتاب یک زمان عالی و تصادفی برای دیزنی بود ، که در غیر اینصورت توانایی انتشار آن در طی COVID-19 بسیار محدودتر بود.

اعتبار تصویر: دیزنی +


نت فلیکس در دیزنی
Netflix در مقابل دیزنی +: کدام یک بهتر است؟

این دو تیتان از دنیای استریم خوب هستند ، اما کدام یک بهتر است؟ انتخاب یک برنده آسان نخواهد بود …

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.

دیدگاهتان را بنویسید