با 16 روش برای حل پرونده های Dropbox Sync آشنا شوید

اگر کاربر کاربران Dropbox هستید ، احتمالاً باید دائماً به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. اما گاهی ممکن است متوجه شوید که فایل های Dropbox همگام سازی نمی شوند. دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد. امروز در Anzel Web می خواهیم نحوه حل مشکل همگام سازی فایل های Dropbox ویندوز 10 ، 8 و 7 را به شما آموزش دهیم.

با پرونده هایی که در Dropbox همگام سازی نشده بودند مشکلی برطرف شد

چگونه فایل های Dropbox را از همگام سازی برطرف کنیم

کاربران فعال Dropbox که از آن به عنوان یکی از حافظه های اصلی خود استفاده می کنند ، باید پرونده ها را همگام سازی کنند. زیرا اگر این روند اتفاق نیفتد ، نسخه های قدیمی تری از پرونده ها خواهید داشت. دلایل عمده شامل مشکلات فایروال ، پرونده های پشتیبانی نشده و غیره است. شایان ذکر است که ما قبلاً نحوه استفاده کامل از Dropbox را در Anzel Web به شما آموزش داده ایم.

با بستن و بازگشایی Dropbox مشکل Dropbox را حل کنید

یک راه آسان برای حل بیشتر مشکلات بستن و باز کردن جعبه است. برای این کار ، روی نماد Dropbox در نوار وظیفه خود کلیک کنید.

با بستن و بازگشایی Dropbox مشکل Dropbox را حل کنید

بر روی نماد و نام حساب خود در سمت راست صفحه کلیک کنید و در منوی باز شده گزینه Exit Dropbox را انتخاب کنید.

با بستن و بازگشایی Dropbox مشکل Dropbox را حل کنید

سپس Dropbox را از فهرست شروع دوباره راه اندازی کنید.

با بستن و بازگشایی Dropbox مشکل Dropbox را حل کنید

همچنین مطمئن شوید که پرونده مورد نظر در رایانه شما باز نیست.

فرآیند Dropbox را ببندید تا مشکل همگام سازی Dropbox حل شود

همچنین بهتر است یکبار فرآیندهای Dropbox را متوقف کرده و دوباره راه اندازی کنید. برای این کار وارد Task Manager شوید. سپس Dropbox را در لیست پردازش های فعال پیدا کنید. آن را انتخاب کرده و روی Finish the task کلیک کنید.

فرآیند Dropbox را ببندید تا مشکل همگام سازی Dropbox حل شود

برای حل مشکل Dropbox Sync ، اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

Dropbox به اتصال به اینترنت مناسب نیاز دارد. اگر رایانه شما به اینترنت متصل نیست ، توقف فرآیند همگام سازی طبیعی است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که اینترنت متصل است و سرعت کافی دارید.

جعبه را در فایروال فعال کنید

گاهی اوقات دیوار آتش دسترسی را محدود می کند. برای انجام این کار ، باید یک استثنا برای Dropbox در تنظیمات فایروال ایجاد کنید. در این بخش ، به بررسی مجوزها در فایروال ویندوز خواهیم پرداخت. اگر از فایروال های جانبی استفاده می کنید ، باید به دنبال تنظیمات مشابه باشید. ابتدا به تنظیمات ویندوز بروید.

جعبه را در فایروال فعال کنید

به تب Update and Security بروید.

جعبه را در فایروال فعال کنید

روی Windows Security در فهرست موجود در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

جعبه را در فایروال فعال کنید

در سمت راست صفحه ، وارد قسمت Firewall و Network Security شوید.

جعبه را در فایروال فعال کنید

از طریق فایروال اجازه دادن به برنامه را کلیک کنید.

dropbox را در فایروال مجاز بگذارید

در پنجره باز شده ، روی دکمه تغییر تنظیمات در بالای صفحه کلیک کنید.

جعبه را در فایروال فعال کنید

در لیست برنامه ها ، Dropbox Tick را فعال کنید و سپس روی تأیید کلیک کنید.

جعبه را در فایروال فعال کنید

همگام سازی های دیگر را غیرفعال کنید

اگر از برنامه همگام سازی محتوای دیگری در رایانه خود استفاده می کنید ، هنگام همگام سازی Dropbox باید آن را غیرفعال کنید. انجام همزمان سازی چندگانه به طور همزمان می تواند مشکلاتی ایجاد کند. برنامه های دیگر مانند OneDrive ، Google Drive و غیره را ببندید. و مسئله را تست کنید. در پایان همگام سازی می توانید دوباره آنها را فعال کنید.

فضای کافی را در Dropbox بررسی کنید تا مشکلات Dropbox را برطرف کنید

اگر پرونده جدیدی به Dropbox خود اضافه می کنید ، باید مطمئن شوید که فضای کافی در حساب شما وجود دارد. برای بررسی حافظه باقیمانده ، به سایت Dropbox بروید و وارد حساب خود شوید. روی نماد حساب خود در سمت راست کلیک کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

فضای کافی را در Dropbox بررسی کنید تا مشکلات Dropbox را برطرف کنید

وارد قسمت Plan شوید. اکنون می توانید فضای باقیمانده را مشاهده کنید.

فضای کافی را در Dropbox بررسی کنید تا مشکلات Dropbox را برطرف کنید

ساعت و تاریخ را تنظیم کنید

برخی از روشهای همگام سازی به تاریخ و زمان صحیح رایانه شما احتیاج دارند. اگر اشتباه هستند ، روی ساعت و تاریخ در گوشه پایین سمت راست صفحه کلیک کنید. سپس گزینه Date / Time Setting را انتخاب کنید.

ساعت و تاریخ را تنظیم کنید

اکنون گزینه Set hour را به صورت خودکار غیرفعال کنید.

ساعت و تاریخ را تنظیم کنید

روی گزینه Change (تنظیم دستی) تاریخ و ساعت کلیک کنید.

ساعت و تاریخ را تنظیم کنید

تاریخ و زمان صحیح را وارد کنید.

ساعت و تاریخ را تنظیم کنید

نام فایل را تغییر دهید تا مشکل Dropbox حل شود

دلیل دیگر این مشکل عملکرد محدود Dropbox در برخی از شخصیت ها است. به عنوان مثال ، نویسه های٪،؟، #، & پشتیبانی نمی شوند. Dropbox معمولاً نمادهای مجاز را به شما معرفی می کند. برای تغییر نام پرونده های خود ، روی آنها راست کلیک کرده و روی تغییر نام کلیک کنید.

موضوع

پس از تغییر نام ، کلید Enter را فشار دهید.

از ویژگی همگام سازی انتخابی استفاده کنید

اگر Dropbox Sync فقط شامل برخی از پرونده ها باشد ، ممکن است در ویژگی همگام سازی انتخابی مشکلی وجود داشته باشد. روی نماد Dropbox در رایانه خود کلیک کنید.

از ویژگی همگام سازی انتخابی استفاده کنید

روی نماد حساب خود کلیک کنید و تنظیمات برگزیده را کلیک کنید.

از ویژگی همگام سازی انتخابی استفاده کنید

به زبانه همگام سازی بروید و گزینه Selective Sync را کلیک کنید.

از ویژگی همگام سازی انتخابی استفاده کنید

پوشه مورد نظر خود را انتخاب کرده و دکمه بروزرسانی را کلیک کنید.

از ویژگی همگام سازی انتخابی استفاده کنید

از پیوندهای سخت استفاده کنید

Dropbox پیشنهاد می کند برای حل این مشکل از پیوندهای سخت استفاده کنید. برای این کار ، روی نماد Dropbox در رایانه خود کلیک کنید.

از پیوندهای سخت استفاده کنید

روی نماد حساب خود کلیک کنید و تنظیمات برگزیده را کلیک کنید.

از پیوندهای سخت استفاده کنید

به برگه Account بروید ، سپس Alt + H را فشار داده و نگه دارید و بر روی دکمه Fix Hardlinks کلیک کنید.

از پیوندهای سخت استفاده کنید

پرونده های حافظه پنهان را در Dropbox حذف کنید

پرونده های کش یکی دیگر از دلایل عمده همگام سازی نکردن Dropbox است. با حذف این پرونده ها مشکل حل می شود. برای این منظور ، Win + R را فشار دهید و در پنجره Run دستور زیر را تایپ کرده و Enter را فشار دهید.

٪ HOMEPATH٪ Dropbox .dropbox.cache

پرونده های حافظه پنهان را در Dropbox حذف کنید

همه پرونده های موجود را انتخاب کرده و بر روی یکی از آنها کلیک راست کنید. سپس Delete را بزنید.

پرونده های حافظه پنهان را در Dropbox حذف کنید

سپس روی سطل آشغال راست کلیک کرده و Emple Recycle Bin را کلیک کنید.

پرونده های حافظه پنهان را در Dropbox حذف کنید

برای حل مشکل در Dropbox ، مجوزها را بررسی کنید

برای بررسی مجوزها می توانید از دستورات CMD استفاده کنید. Dropbox را کاملاً از رایانه ببندید. سپس خط فرمان را در فهرست شروع جستجو کرده و در نتایج بر روی Run as administrator کلیک کنید.

برای حل مشکل در Dropbox ، مجوزها را بررسی کنید

سپس دستورات زیر را وارد کنید. بعد از هر دستور یک بار وارد شوید.

icacls “٪ HOMEPATH٪ Dropbox” / اعطای “٪ USERNAME٪” 🙁 F) / T
icacls “٪ HOMEPATH٪ Dropbox” / اعطای “٪ USERNAME٪” 🙁 F) / T
icacls “٪ APPDATA٪ Dropbox” / ارائه دهنده “٪ USERNAME٪” 🙁 F) / T

برای حل مشکل در Dropbox ، مجوزها را بررسی کنید

اکنون Dropbox را شروع کنید.

برای حل مشکل در Dropbox ، مجوزها را بررسی کنید

برنامه آنتی ویروس را غیرفعال کنید

اکثر آنتی ویروس ها مشکلی با Dropbox ندارند اما ممکن است بعضی از آنها ناسازگار باشند. برای آزمایش ، بهتر است آنتی ویروس خود را به طور موقت غیرفعال کنید و سپس مشکل را آزمایش کنید.

از عیب یاب ویندوز استفاده کنید

همچنین می توانید از ویژگی عیب یابی ویندوز استفاده کنید. وارد تنظیمات ویندوز شوید.

از عیب یاب ویندوز استفاده کنید

روی بروزرسانی و امنیت کلیک کنید.

از عیب یاب ویندوز استفاده کنید

در پنجره سمت چپ روی عیب یابی کلیک کنید.

از عیب یاب ویندوز استفاده کنید

برنامه Windows Store را در سمت راست انتخاب کنید.

از عیب یاب ویندوز استفاده کنید

برای شناسایی و رفع مشکل ، دستورالعمل ها را دنبال کنید.

Dropbox را دوباره نصب کنید

اگر با این کار مشکلی برطرف نشد ، می توانید Dropbox را نیز حذف نصب و دوباره نصب کنید. وارد صفحه کنترل شوید.

Dropbox را دوباره نصب کنید

روی حذف برنامه کلیک کنید.

Dropbox را دوباره نصب کنید

در لیست برنامه ها ، Dropbox را انتخاب کنید. روی دکمه حذف نصب در بالای صفحه کلیک کنید.

Dropbox را دوباره نصب کنید

اکنون آخرین نسخه برنامه را بارگیری و دوباره نصب کنید.

راه های دیگر برای حل مشکل با Dropbox

اگر همگام سازی امکان پذیر نیست ، می توانید پرونده را از Dropbox خود حذف کرده و نسخه جدید را دوباره کپی کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مقاله امروز شما را با راه حل های حل مشکل عدم همگام سازی Dropbox آشنا کردیم. راه حل مشکل شما چه بود؟ می توانید نظرات ، پیشنهادات و تجربه خود را در مورد مسئله Dropbox در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید