24
مه

اینستاگرام می خواهد با “پاداش” به شما پاداش بدهد

برنامه اشتراک عکس به نوعی کار می کند که به بهترین سازندگان طبل اجازه می دهد تا از محتوای خود کسب درآمد کنند.


نماد برنامه اینستاگرام در تلفن شما

محبوبیت TikTok تنها پس از راه اندازی آن در سال 2017 افزایش یافت ، و هم فیس بوک و هم اسنپ چت مجبور شدند که روش های خود را برای دسترسی به محتوای ویدیویی کوتاه ارائه دهند.

اسنپ ​​چت Spotlight ، بخش ویژه ای را در برنامه خود برای فیلم های مشابه TikTok معرفی می کند. در همین حال ، اینستاگرام ، متعلق به فیس بوک ، چیزی مشابه به نام Reels اضافه می کند – و دوباره از این رقابت الهام می گیرد.

برای ساخت حلقه در اینستاگرام پول دریافت کنید

Alessandro Paluzzi ، محقق برنامه ، در پشت اینستاگرام گشت و گذار کرد و دریافت که صفحه نمایش اعلام سیستم جدید پرداخت آینده به نام پاداش.

اینستاگرام هنوز یک کلمه به طور رسمی در مورد این ویژگی حرفی نزده است ، بنابراین تمام آنچه که ما داریم اطلاعات موجود در تصاویر صفحه Paluzzi است. دسترسی خواهید داشت پاداش از جانب ایجاد کننده منو. این بخش به شما این امکان را می دهد که “ببینید چقدر پیشرفت کرده اید و به اهداف سود خود رسیده اید.”

با این حال به نظر می رسد پاداش این برنامه مربوط به محتوای طبل است ، نه به عکس های عادی پست. اگر به روشی مشابه با پرداخت های Spotlight اسنپ چت کار کند ، در این صورت به کاربران بابت حلقه هایی که تجمع نظرات و تعاملات زیادی (لایک ، نظر و غیره) انجام می شود ، هزینه پرداخت می شود.

Paluzzi همچنین مسئول نشت اتاق های صوتی بالقوه مانند Clubhouse و استفاده از کدهای احراز هویت دو عاملی بود.

نوار پراکندگی اینستاگرام

در ماه آوریل ، زاکربرگ و مدیر عامل اینستاگرام آدام موزری یک جریان زنده برگزار کردند تا در مورد فرصت های درآمد سازندگان بحث کنند. آنها به طور خاص ذکر نکردند پاداش سپس ، اما ما هنوز هم خوشحالیم که رهبران در تلاش هستند تا به وعده های خود عمل کنند.

سیستم عامل های بیشتری شروع به پشتیبانی از سازندگان برتر خود می کنند

اگر در چند ماه گذشته از طریق تماشای روند رسانه های اجتماعی می توانید چیزی یاد بگیرید ، این داشتن برنامه های رسمی ، سازنده و تأثیرگذار تحت حمایت شرکت یک سود کامل است. آنها فرصت هایی را به استعدادهای آینده می بخشند ، در حالی که دید و محبوبیت پلتفرمی را که در آن هستند افزایش می دهند – به همین دلیل اکنون بسیار گسترده شده اند.

مطالب مرتبط: کلاب هاوس نامزد نهایی برنامه “خالق اول” است

با دیدن این پاداش در حال کار ، اینستاگرام نیز احتمالاً به این درک رسیده است. در پایان ، اسنپ چت رقیب وی در این زمینه یک داستان موفقیت بزرگ بود.

برنامه پیام زرد می تواند هر روز 1 میلیون دلار به سازندگان برجسته خود پرداخت کند (می گوید CNBC) ، اما در حال رشد است.

طبق آمار استاتیستا ، اسنپ چت در سه ماهه اول سال 2021 روزانه 280 میلیون کاربر فعال (DAU) در سراسر جهان داشته است که حدود 50 میلیون DAU بیشتر از سه ماهه مربوط به سال 2020 است.

داده های Backlinko ادعا می کند که اینستاگرام با 500 میلیون DAU هنوز کیلومترها جلوتر از Snapchat است ، اما شاید به همین دلیل است که نیاز به انجام بازی کپی – برای جلو ماندن دارد. به هر حال فیس بوک هرگز در استخدام ایده ها مشکلی نداشته است.


وارد اینستاگرام شوید
چگونه نام خود را در اینستاگرام تغییر دهیم

آیا از نام کاربری فعلی خود خسته شده اید؟ این راهنما به شما نحوه تغییر سریع و آسان آن را به شما اطلاع می دهد.

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.