22
آوریل

اینستاگرام تبلیغات درام و آزمایشی را در فیس بوک “تبلیغات برچسب” برای استوری ها حمل می کند

خوشبختانه به نظر نمی رسد هر دو قالب تبلیغات جدید خیلی سرزده باشد.


نمادهای برنامه های تلفن همراه برای اینستاگرام و فیس بوک

بهترین ویژگی های اینستاگرام در حال حاضر با تبلیغات پر شده است ، اما مطمئناً این شرکت باید کمی بیشتر در هر مکانی که برنامه آن برای جابجایی آنها دارد ، سر و صدا کند. داستان های فیس بوک چیز کمی اضافه می کنند تا بتوانند شما را متقاعد کنند که کیف پول خود را نیز بیرون بیاورید.

اکنون می توانید تبلیغات بین طبل ها را در اینستاگرام مشاهده کنید

اینستاگرام اعلام کرده است که شروع به آزمایش تبلیغات در حلقه ها می کند ، از هند ، برزیل ، آلمان و استرالیا شروع می شود. این شرکت می گوید که “در ماه های آینده” تبلیغات به آرامی به سایر نقاط جهان گسترش می یابد.

نزدیک به ویژگی Instagram Reels

در چیزی شبیه یک ترفند اب زیر کاه (استفاده شده به طوری که حتی متوجه نشوید که از شما تبلیغ می شود) ، تبلیغات جدید بسیار شبیه یک حلقه هستند. می توانید آنها را مشاهده کنید ، مانند آنها ، نظر دهید ، ذخیره کنید ، به اشتراک بگذارید و حتی از آنها رد شوید.

علاوه بر این ، مدت تبلیغات می تواند تا 30 ثانیه باشد و می تواند شامل یک باشد اکنون خرید کنید یک لینک دکمه ای که شما را به فروشگاه تبلیغات می رساند.

از میان کلون های TikTok در شبکه های اجتماعی ، Instagram Reels شاید موفق ترین باشد. به همین دلیل ، این حرکت نباید برای کسی تعجب آور باشد. اینستاگرام در دسامبر گذشته در به روزرسانی خرید را به Reels اضافه كرد كه به سازندگان آن اجازه می داد محصولات را در ویدیوهای خود پیوند دهند.

فیس بوک در حال آزمایش برچسب های داستان مارک دار است

برچسب تبلیغاتی فیس بوک

در همین حال ، فیس بوک ، صاحب پلت فرم اشتراک عکس ، در حال آزمایش برچسب های داستان مارک دار است. اینفلوئنسرهای منتخب می توانند از آنها برای “کسب درآمد از داستان های فیس بوک خود با تبلیغات برچسب مانند و دریافت بخشی از درآمد” استفاده کنند.

این ممکن است ارگانیک ترین نوع تبلیغات در شبکه های اجتماعی باشد که تاکنون دیده ایم. در تصویر ماکت ، برچسب نمونه بیان می کند که “حمایت شده” است ، اما متن هنوز کاملاً محرمانه است. این بسیار کمتر از فریاد یک مارک پولی آزار دهنده است ، این مطمئناً است.

ما انگشتانمان را حفظ می کنیم تا ویژگی نوشتن خودکار منقضی شده ، در داستان های بعدی فیس بوک بیاید.

آیا این طرح محصول به اندازه کافی خوب است؟

تبلیغات جدید در فیس بوک و اینستاگرام در زمان مناسب می آیند. گزارش اخیر ادعا کرد که مردم در طی همه گیر شدن بیشتر در شبکه های اجتماعی خرید می کردند ، بنابراین مشاغل باید آماده استفاده از این فرصت باشند.

در حالی که درآمد آگهی می تواند برای درآمد یک برنامه حیاتی باشد ، افزودن تبلیغات بیشتر همیشه باعث می شود تجربه کاربر از لذت کمتری برخوردار شود. خوشبختانه هر دو سیستم عامل روش های زیبایی برای مقابله با آنها ارائه داده اند. فقط امیدواریم که تبلیغات بیشتر از داستان و داستان دوستان ما ظاهر نشود.


نحوه کار الگوریتم اینستاگرام در سال 2021
چگونه می توان از نحوه کار الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 بهره برد

الگوریتم اینستاگرام برخی موارد را در سال 2021 اولویت بندی می کند. در اینجا مواردی است که باید بدانید تا مطمئن شوید پست های شما به پتانسیل خود می رسند …

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.