29
مه

اتحادیه اروپا به تیک توک یک ماه فرصت می دهد تا به نقض حقوق مصرف کننده پاسخ دهد

مرکز مشکل تبلیغات و محافظت از داده ها.


عملکرد آرم tiktok اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا به برنامه اشتراک ویدیو TikTok یک ماه فرصت داده است تا به گزارش های گسترده ای در مورد نقض حقوق مصرف کننده پاسخ دهد ، گروه های زیادی شکایات خود را علیه این پدیده جهانی مطرح می کنند.

بیشتر شکایات مربوط به تبلیغات پنهان و محتوای نامناسب برای کودکان است ، زیرا برنامه چینی با تعداد کاربران زیر سن قانونی که به این سرویس دسترسی دارند دست و پنجه نرم می کند.

اتحادیه اروپا “گفتگوی رسمی” را با TikTok آغاز می کند

در روز جمعه ، 28 مه 2021 ، کمیسیون اروپا فاش کرد که مستقیماً با TikTok در مورد اقدامات خود در مورد تبلیغات ، محتوا و کاربران آسیب پذیر صحبت کرده است.

دیدیه ریندرز ، کمیساریای عدالت اتحادیه اروپا ، گفت:

همه گیری کنونی سرعت دیجیتالی شدن را بیشتر کرده است. این فرصت های جدیدی را به همراه آورده است ، اما همچنین خطرات جدیدی را به ویژه برای مصرف کنندگان آسیب پذیر ایجاد کرده است. در اتحادیه اروپا هدف قرار دادن کودکان و خردسالان با تبلیغات مبدل ، مانند آگهی های تبلیغاتی در فیلم ها ممنوع است. گفتگویی که امروز راه اندازی می کنیم باید از TikTok در انطباق با قوانین حمایت از مشتری در اتحادیه اروپا پشتیبانی کند

این تحقیقات پس از شکایت سازمان مصرف کنندگان اروپا ، BEUC علیه TikTok به دلیل نقض تعدادی از قوانین حقوق مصرف کننده اتحادیه اروپا انجام شد ، به طور بالقوه نتوانست از کودکان و مصرف کنندگان آسیب پذیر در برابر محتوای خطرناک و گمراه کننده در این روند محافظت کند.

مرتبط: آیا شورت های YouTube واقعا می توانند با TikTok رقابت کنند؟

بیشتر شکایات چهار موضوع اصلی را بیان می کنند:

  • شرایط و ضوابط TikTok ناعادلانه است: در این شکایت ادعا می شود که ToS های TikTok “مبهم ، مبهم و مضر هستند و TikTok را به ضرر کاربر خود ترجیح می دهند”.
  • سیاست آیتم های مجازی TikTok: به همین ترتیب ، خط مشی مربوط به موارد خدمات مجازی نیز شامل زبانهای گمراه کننده و اصطلاحات ناعادلانه است.
  • TikTok نتواند از کودکان و نوجوانان محافظت کند: سیاست های بازاریابی TikTok به شرکت ها امکان می دهد محصولات و محتوای بالقوه مضر را تبلیغ کنند و کاربران بالقوه آسیب پذیر را در معرض محتوای خطرناک قرار دهند. به ویژه قابل توجه مدیریت هشتگ TikTok است ، که در آن شکایت ادعا می شود که TikTok “در مورد حفاظت از کودکان” یک بررسی مناسب انجام نداده است “.
  • مدیریت داده های شخصی TikTok: پیوند به شماره اول ToS ، جمع آوری و مدیریت داده های شخصی TikTok ، به ویژه در مورد کودکان و نوجوانان ، نامشخص است.

مونیک گوینز ، مدیر کل سازمان مصرف کنندگان اروپا (BEUC) ، گفت:

کودکان TikTok را دوست دارند ، اما این شرکت نتواند از آنها محافظت کند. ما نمی خواهیم بچه های کوچک ما در معرض تبلیغات پنهان همه جانبه قرار بگیرند و ناخودآگاه به تابلوهای تبلیغاتی تبدیل شوند ، وقتی تازه می خواهند سرگرم شوند.

مرتبط: آیا TikTok برای حریم خصوصی و امنیت خطرناک است؟

تحقیقات اتحادیه اروپا به TikTok یک ماه فرصت می دهد تا پاسخ دهد

اگرچه زبان مورد استفاده در بیانیه کمیسیون اروپا به گفتگوی رسمی نیاز دارد ، اما توجه به این نکته مهم است که این گامی در جهت بررسی رسمی سرویس اشتراک ویدیو است. اکنون که گفتگوی بین اتحادیه اروپا و TikTok آغاز شده است ، دو طرف امیدوارند بتوانند این مسائل مهم را بدون استفاده از اقدامات سرزده بیشتر حل کنند.


تیک آپ کردن
4 روش TikTok برای حفظ حریم خصوصی و امنیت خطرناک است

احتمالاً چیزهای بدی درباره این برنامه محبوب رسانه های اجتماعی شنیده اید ، پس چرا TikTok برای حریم خصوصی شما خطرناک است؟

بعدی را بخوانید


درباره نویسنده

.